((بسمه تعالی))
« فراخوان انتخاب مدیر توزیع نیروی برق شهرستان فومن »
در راستای راهبرد شایسته گزینی و ایجاد فرصت های برابر برای همه افراد واجد شرایط عمومی و اختصاصی خدمت گذاری ، از متخصصین داوطلب واجد شرایط برای همکاری در سمت مدیر توزیع نیروی برق شهرستان فومن- استان گیلان اعلام آمادگی میگردد :
اهم وظایف و مسئولیت های مدیر توزیع نیروی برق شهرستان :
– رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و پیشنهادات مشترکین ، متقاضیان و همکاران و تکریم ارباب رجوع همراه با حفظ شان همکاران
– نظارت و کنترل بر نحوه فروش و نصب انشعابات مصارف سبک و سنگین و وصول مطالبات و ابزار دقیق
– نظارت بر رعایت استانداردها ، مقررات بخشنامه ها و آیین نامه های ابلاغی
– نظارت بر عملکرد کلیه واحدهای تابعه
– نظارت بر تامین برق مطمئن و نگهداری تاسیسات و رفع خاموشی ها در کمترین زمان
– نظارت بر انجام مکانیزاسیون و به روز نگهداری اطلاعات مربوط به شبکه با استفاده از بانک های اطلاعاتی
– نظارت و کنترل ایمن مخاطرات حوزه و استفاده از مقررات و دستورالعمل های ایمنی و بهداشت شغلی و تجهیزات
– برنامه ریزی تعمیرات و نگهداری تاسیسات ، مطابق دستورالعمل های موجود
– برنامه ریزی کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت برای واحدها و ادارات تحت سرپرستی و تدوین استراتژی مناسب برای آینده امور بر اساس آمار و آیین نامه ها
– برنامه ریزی توسعه و اصلاح تاسیسات شبکه های توزیع برق
– برنامه ریزی جهت استفاده از تکنولوژی های بالا و به روز در بهره برداری بهینه از شبکه های توزیع
– برنامه ریزی دقیق جهت رفع بحران ها در حداقل زمان ممکن و تهیه تجهیزات و مقدمات مقابله با آنها
– اخذ تصمیم با ریسک بالا و استفاده از تجربیات قبلی در شرایط بحرانی
– حضور در کلاس های اخلاق و افتتاحیه ها و حضور در محاکم قضایی برای دفاع از حقوق شرکت و …
– اختیارات بر اساس تفویض اختیار ابلاغی شرکت خواهد بود
شرایط و معیارهای عمومی :
۱- دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و یا بالاتر متناسب باپست مورد نظر مطابق با طرح طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل (کلیه گرایش های مهندسی برق )
۲- طی نمودن دوره های آموزشی سطح مدیریتی مربوطه
۳- کسب حداقل ۸۵ درصد کل امتیاز ارزیابی عملکرد سالیانه و عملکرد پست قبلی مورد تصدی بر اساس شاخص های تعیین شده در دو سال منتهی به فراخوان
۴- دارا بودن « گواهینامه شایستگی عمومی احراز سمت های مدیریتی » از کلینیک مدیریت
۵- احراز صلاحیت های اعتقادی،اخلاقی ورفتاری برای انتصاب در سطوح مدیریتی،طبق مقررات مربوطه،از مراجع ذیربط
۶- دارا بودن حداقل ۶ سال خدمت قابل قبول در قالب قراداد وظایف شغلی شرکت های تحت پوشش وزارت نیرو و حداقل ۳ سال تجربه در سمت مدیریت عملیاتی یا پایه (روسای گروه و ادارات )
* رعایت آیین نامه نیازسنجی ، تامین و ساماندهی نیروی انسانی شرکت های وابسته (غیر دولتی ) الزامی می باشد .
* بخش شغلی پست مدیریت امور ۴۰۰۰۰ می باشد
شرایط و معیارهای اختصاصی :
· دارا بودن اخلاق حرفه ای ، مسئولیت پذیری و روحیه خدمت
· دارا بودن سلامت جسمانی و روانی با تایید پزشک معتمد شرکت
· تعهد و تعلق به وزارت نیرو
· عدم سوء سابقه در کمیته های انضباط کار و تخلفات اداری محل های خدمت
· اشراف و آشنایی با برنامه های وزارت نیرو و داشتن دانش و تخصص فنی مدیریت برق
· تجارب و سوابق موفق مدیریتی در سطح استان و شناخت موضوعات سیاسی و اجتماعی استان
· سکونت در شهر محل خدمت در صورت انتصاب و شناخت و ویژگی های جغرافیایی استان
مدارک مورد نیاز :
ü نامه درخواست متقاضی جهت شرکت در فراخوان حاوی خلاصه ای از ویژگی های وتوانمندی ها
ü تکمیل فرم فراخوان (شماره ۱ و ۲)
ü رزومه سوابق مدیریتی (حداکثر دو صفحه)
ü اطلاعات کامل تماس متقاضی (آدرس – تلفن – ایمیل)
ü سایر مدارک لازم متناسب با اطلاعات فرم تکمیل شده در مراحل آتی اخذ خواهد شد
* ارزیابی شایستگی های (عمومی – اختصاصی ) متقاضیان توسط کمیته بررسی صلاحیت ها و بر اساس معیارها و امتیازدهی به متقاضیان انجام خواهد گرفت
* حقوق و مزایا بر اساس دستورالعمل ها و ابلاغیه های وزارت نیرو تعیین و برقرار می گردد
* ثبت درخواست متقاضیان تا حصول نتیجه نهایی ، هیچگونه تعهدی برای شرکت توزیع نیروی برق گیلان ایجاد نخواهد کرد
* از کلیه داوطلبین واجد شرایط و مورد تایید دفتر حراست و امور محرمانه جهت ادامه فرآیند و شرکت در مصاحبه دعوت بعمل خواهد آمد
کلیه داوطلبین گرامی می توانند درخواست ومدارک خود را حداکثر تا ۵ روز کاری پس از انتشار فراخوان به آدرس ذیل ارسال نمایند :
رشت – بلوار امام خمینی (ره) – شرکت توزیع نیروی برق شهرستان گیلان-دبیرخانه معاونت منابع انسانی -کدپستی۶۷۷۴۹-۴۱۸۸۸ارسال نمائید.
مهلت ثبت نام: حداکثر تا ۲۰/۷/۱۳۹۹
- منبع خبر : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان