تقدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از حضور خیره‌کننده مردم در راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن
تقدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از حضور خیره‌کننده مردم در راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان حضور مردم در چهل و چهارمین جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در رشت را بسیار خیره‌کننده و قابل‌تقدیر دانست و گفت: حضور مردم انقلابی در راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن امسال وظایف مسوولان‌ را در خدمت‌رسانی بیشتر کرده است.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، صبح روز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ دکتر محمدرضا احمدی سنگری-رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با دکتر محمدتقی آشوبی-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به حضور پرشکوه ملت ایران در خلق حماسه ۲۲ بهمن امسال، اظهار کرد: حضور مردم در چهل و چهارمین جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در رشت بسیار خیره‌کننده و قابل‌تقدیر بود.
وی با بیان اینکه پایبندی مردم به انقلابشان هرسال بیشتر از سال گذشته است، افزود: حضور مردم انقلابی در راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن امسال وظایف مسوولان‌ را در خدمت‌رسانی بیشتر کرده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به موافقت رهبری معظم انقلاب اسلامی در خصوص عفو گسترده متهمان حوادث اخیر در کشور، تصریح کرد: تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز به سبب القائات و تبلیغات سوء رسانه‌های معاند، منافقان داخلی و دشمنان قسم‌خورده ملت در جریان برخی از حوادث قرار گرفتند که باید با این فرزندان ما با نگاه پدرانه و عفو گونه رهبری معظم انقلاب نگریسته و با تخفیف با آن‌ها برخورد شود.
دکتر آشوبی به نقش رسانه در جنگ ترکیبی اشاره کرد و افزود: ضعف رسانه‌ای یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های ما در دوره کنونی است و باید در همه زمینه‌ها سواد رسانه‌ای را جدی گرفت و همه امور را با پیوست رسانه پیش برد.
دکتر محمدرضا احمدی – رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این نشست ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در حضور پرشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: گیلانیان نیز در راهپیمایی امسال بار دیگر اتحاد، همبستگی، ولایتمداری و پایبندی خود را به‌نظام و آرمان‌های بلند آن به جهانیان اثبات کردند.
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی همچنین در این دیدار به خدمت بیشتر به مردم به‌ویژه در نظام سامت تأکید کرد و افزود: مردم در همه عرصه‌های انقلاب حضور فعالانه و چشمگیر دارند و ازاین‌رو هرچقدر به مردم حماسه‌ساز گیلانی خدمت کنیم، بازهم مدیون آن‌ها هستیم.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان