نگاه سازمان بهزیستی به فعالیتهای فرهنگی، نگاهی ارزشی و با هدف توانمندی جامعه هدف است
نگاه سازمان بهزیستی به فعالیتهای فرهنگی، نگاهی ارزشی و با هدف توانمندی جامعه هدف است
مدیرکل بهزیستی گیلان در نشست با کارشناسان حوزه فرهنگی بهزیستی کشور؛ عنوان کرد: نگاه سازمان بهزیستی به فعالیتهای فرهنگی، همواره نگاهی ارزشی و با هدف توانمندی جامعه هدف است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ صبح روز نهم آبان ماه؛ آقایان کمالی و صفی خانی کارشناسان حوزه فرهنگی بهزیستی کشور طی نشستی در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان با سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان دیدار و در خصوص چگونگی اجرای فعالیتهای فرهنگی مختلف در اداره کل بهزیستی استان و شهرستانها و مراکز تابعه گفتگو تبادل نظر کردند.

سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان؛ در این نشست از نگاه پیگیرانه مسئولین حوزه فرهنگی بهزیستی کشور در جهت برنامه ریزی و گستردگی فعالیتهای فرهنگی ابراز قدردانی کرد و گفت: نگاه سازمان بهزیستی به فعالیتهای فرهنگی، نگاهی ارزشی و با هدف توانمندی جامعه هدف است.

 وی در ادامه بر لزوم فعالیتهای مستمر حوزه فرهنگی در جهت پویایی و توانمندی کارکنان و مددجویان تاکید کرد و افزود: تعاملات مستقیم و انجام فعالیتهای فرهنگی مداوم، موجب توانمندی و پویایی مددجویان و کارکنان بهزیستی خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در ادامه؛ تامین منابع مالی و اختصاص اعتبارات و برنامه ریزی مجزا در زمینه اقدامات فرهنگی را عاملی مهم برای بهبود عملکرد حوزه فرهنگی برشمرد و گفت: با توجه به اینکه اقدامات فرهنگی می تواند نقش بسزایی در زمینه رشد و تعالی همگان داشته باشد شایسته است تا در این زمینه برنامه ریزی های تخصصی با در اختیار داشتن اعتبارات لازم صورت بگیرد.

همچنین در ادامه این نشست کارشناسان فرهنگی بهزیستی کشور نیز بر انجام فعالیتهای فرهنگی مختلف با رویکرد آئینی و دینی در کلیه ادارات بهزیستی شهرستانها و مراکز تابعه تاکید نموده و بازدید های میدانی و ارزیابی عملکرد و چگونگی اجرای فعالیتهای فرهنگی در ادارات بهزیستی شهرستانهای استان گیلان را از سایر برنامه ها برشمردند.

گفتنی است پس از این نشست ، کارشناسان فرهنگی بهزیستی کشور به اتفاق مسئول و کارشناسان فرهنگی بهزیستی گیلان با مجیدرضا اصلاحی معاون پشتیبانی بهزیستی گیلان دیدار و در خصوص بهبود عملکرد و فراهم نمودن شرایط مناسب جهت اقدامات گسترده ی حوزه فرهنگی بهزیستی استان گیلان در ادارات بهزیستی شهرستانها و مراکز تابعه گفتگو تبادل نظر کردند.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان