آئین افتتاحیه سومین دوره طرح توانمند سازی دانشگاهی حامیم در دانشگاه
آئین افتتاحیه سومین دوره طرح توانمند سازی دانشگاهی حامیم در دانشگاه
به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آئین افتتاحیه سومین دوره طرح توانمند سازی دانشگاهی حامیم با حضور مسئولان و دانشجویان فعال انقلابی درعرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دانشکده پرستای و مامایی شهید بهشتی رشت برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( گیل وب دا)؛ افتتاحیه سومین دوره طرح توانمند سازی دانشگاهی حامیم با حضور مسئولان و دانشجویان فعال انقلابی درعرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دانشکده پرستای و مامایی شهید بهشتی رشت برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان‌ در این مراسم ضمن خیر مقدم به مسئولان و ریاست دانشگاه و دانشجویان اظهار کرد ؛ دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی”حامیم” یک طرح کشوری و سراسری می باشد که در جهت ارتقاء و رشد دانشجویان مسئولیت پذیر در دانشگاه برنامه ریزی شده است که دانشجویان به تاسی از مباحث مطالعاتی اینگونه طرح ها ، می توانند هدف و مسیر مشخصی را طی نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی در ادامه با اشاره به اینکه دوره توانمند سازی دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی “حامیم” یک دوره سراسری و کشوری می باشد ، گفت ؛ هدف اصلی این طرح آشنایی با اندیشه های ناب اسلامی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و حلقه های میانی می باشد.
 در ادامه این مراسم دکتر محمد تقی آشوبی –  رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با بیان اینکه کشور ایران به مرحله ای از قدرت خود رسیده است که دشمنان توان مقابله نظامی را ندارند، اظهار کرد ؛  اساتید و دانشجویان با توجه  مباحث دشمن شناسی باید روشنگری انجام دهند.
وی افزود؛ برگزاری طرح هایی همانند طرح حامیم سبب ارتقا دانشجویان می شود، تا دانشجویان بتوانند خود را، برای فعالیت های فرا دانشگاه مجهز نمایند.
در پایان این مراسم دکتر فردین مهرابیان-معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز یادآور شد ؛ تنها وظیفه دانشجویان درس خواندن نیست ، زیرا دانشجویان باید در همه عرصه ها حضور پررنگ و موثر داشته باشند.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان