پاسخگویی مستمر مدیران به مشکلات مردمی در جهت جلب رضایتمندی و امیدآفرینی در جامعه
پاسخگویی مستمر مدیران به مشکلات مردمی در جهت جلب رضایتمندی و امیدآفرینی در جامعه
نماینده عالی دولت در گیلان همزمان با نهم دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت در قالب میز خدمت قبل از برگزاری نمازجمعه رشت با جمعی از مردم به صورت چهره به چهره دیدار و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنان را صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی ظهر (جمعه ) همزمان با نهم دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت در حاشیه برگزاری میز خدمت در مصلی امام خمینی (ره) رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور در بین مردم برای مسئولان یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود، اظهار کرد: برپایی میز خدمت در مصلی و مساجد جامع علاوه بر ملاقات های مردمی در روزهای سه شنبه بستر مناسبی برای بیان مشکلات و رفع آن توسط مسئولان است.
 وی با اشاره به نقش برگزاری میز خدمت در پاسخگویی به مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف گفت: بدون‌ شک میز خدمت فرصتی ارزشمند برای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم است که با توجه به مشکلات و درخواست‌های مردمی، تعدد برپایی آن به پویایی استان گیلان و رضایتمندی شهروندان کمک شایانی می‌کند.
 نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه میز خدمت به‌طور مداوم در ادارات، فرمانداری‌ها و استانداری برپا می‌شود، تصریح کرد: مردم ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و برپایی میز خدمت در روزهای سه شنبه در استانداری، فرمانداری و ادارات استان و شهرستان‌ ها برای بیان مشکلات بدون واسطه است.
 دکتر عباسی با بیان اینکه هیچ فاصله‌ای میان مردم و مسئولان وجود ندارد و در مناسبت‌های مختلف میز خدمت در استان گیلان برپا می‌شود، گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در کنار مردم بوده و شبانه‌روز برای حل مشکلات کشور تلاش می‌کند و اگر مردم نسبت به عملکرد برخی مسئولان نقدی داشته یا نسبت به عدم حل مشکلاتشان گله‌مندی دارند می‌توانند در هنگام برپایی میز خدمت صحبت‌های خود را به گوش مسئولان برسانند.
 استاندار گیلان گفت: در میز خدمت مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و معاونینشان حضور داشته و در صورت قانونی بودن مسئله‌ای که توسط مردم مطرح می‌شود به‌طور قطع دستور حل آن مشکل را خواهند داد لذا تاکنون گزارشی به استانداری گیلان مبنی بر کارشکنی کارکنان بعد از دستور مدیران کل در میز خدمت در خصوص حل مشکلات مردم، ارسال نشده است.
 مدیران ۲۶ دستگاه اجرایی استان در قالب میز خدمت، امروز به صورت حضوری با مردم دیدار و مشکلات مطرح شده از سوی آنان را بررسی کردند.
 نماز جمعه این هفته رشت به امامت آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و با حضور دکتر اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در استان برگزار شد.
  • منبع خبر : استانداری گیلان