دغدغه آموزش و پرورش باید دغدغه همه مسئولین باشد
دغدغه آموزش و پرورش باید دغدغه همه مسئولین باشد
برگزاری کلاس های آموزشی به صورت آموزش از راه دور در آموزش و پرورش تجربه جدیدی است
فرماندار رشت با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت ها در جهت رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش، گفت: با توجه اهمیت آموزش و پرورش، دغدغه های این حوزه باید دغدغه همه مسئولین باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی صبح امروز در نشست هفتگی با نمایندگان شهرستان رشت که با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی استان در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد، با بیان اینکه اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش برکسی پوشیده نیست، افزود: توسعه و پیشرفت و موفقیت افراد در همه کشورها، به آموزش وپرورش وابسته است، بنابراین دغدغه آموزش و پرورش باید دغدغه همه ما باشد.
وی با تاکید بر اینکه حوزه آموزش و پرورش، برای دولت و مجلس به صورت مشترک حائز اهمیت است، گفت: باید از ظرفیت نمایندگان محترم در راستای رفع نگرانی این حوزه استفاده کنیم.
فرماندار رشت شناسایی و اولویت بندی مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش در یک کارگروه تخصصی این حوزه را خواستار شد و خاطرنشان کرد: مطمئناً از همه ظرفیت های موجود در جهت رفع دغدغه های آموز و پرورش بهره خواهیم گرفت.
مهندس فتح اللهی با اشاره به تاثیرات بحران کرونا در روش های برگزاری کلاس های آموزشی، اظهار داشت: برگزاری کلاس های آموزشی به صورت آموزش از راه دور در آموزش و پرورش تجربه جدیدی است و مطمئناً با مشکلات و مسائل مختلفی روبرو است که نیاز است این مسائل به صورت دقیق بررسی و درراستای رفع این اشکالات برآئیم.