برگزاری جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بهزیستی گیلان
برگزاری جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بهزیستی گیلان
صبح روز بیست و یکم شهریور ماه، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان و سایر اعضای ستاد هماهنگی در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان ،مدیرکل این سازمان در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: شهدای گرانقدر این مرز و بوم از افتخارات نظام هستند و تمامی دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی به واسطه از جان گذشتگی و آبروی خون شهدا است و همگان وظیفه داریم در برپایی و اجرای باشکوه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تلاش کنیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال به دلیل تقارن با ایام صفرماه با رویکرد معنوی مذهبی بیشتری برگزار خواهد شد.

خدمت بین دانا در ادامه افزود: می توان با برپایی هرچه باشکوه تر مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از خودگذشتگی و دلاوری های مردان و زنان غیوری که با دست خالی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند را به نسل جوان یاد آور شد تا آنان نیز همواره در مسیر زندگی خود ادامه دهنده راه شهدا باشند.

وی در پایان با اشاره به رونمایی از کتاب ایثارگران در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم است تا با استفاده از فضای معنوی بالای این ایام به گسترش و ترویج نشر آثار دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت پرداخته شود.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان