انقلاب اسلامی جایگاه واقعی زن را احیا کرد
انقلاب اسلامی جایگاه واقعی زن را احیا کرد
سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به نقش غیرقابل انکار زنان در توسعه جوامع در طول تاریخ، اظهار داشت: انقلاب اسلامی جایگاه واقعی زن را احیا کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، مهندس کیا عاشوری دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ در نشست هم اندیشی با مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرایی شهرستان، وجود بانوان فعال در عرصه های گوناگون جامعه و شاغل در دستگاه‌های دولتی را مهم ارزیابی و تاکید کرد: عملکرد بانوان شاغل به نسبت به آقایان در بخش های مختلف رضایت بخش تر است.

وی با تاکید بر پرهیز از افراط و تفریط در کارها، افزود: هر زمانی کارها با افراط و تفریط همراه شد نتیجه اش به شکست منتج می شود.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه اسلام به زن هویت بخشید، گفت: انقلاب اسلامی جایگاه واقعی زن را احیا کرد و به آن قوت و قدرت بخشید.

عاشوری با بیان اینکه باید بسترسازی به گونه ای باشد که اثرگذاری نقش بانوان در تمام فعالیت های اجتماعی ارتقا یابد، اضافه کرد: بانوان شاغل ادارات و سازمان ها نظم بخش و تعالی گر آن سازمان تلقی می شوند.

وی با بیان اینکه بانوان شاغل به موازات فعالیت در محل کار، مدیریت دشوار امور منزل را نیز برعهده دارند، خاطرنشان کرد:: بانوان شاغل در کنار پرداختن به مسائل شغلی باید برای خانواده، همسر و فرزندان وقت بگذارند

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به تقابل جریان فرهنگی غربی و اسلام، بیان کرد: دشمن با ابزارهای قدرتمند رسانه ای درصدد از بین بردن فرهنگ ناب اسلامی است.

عاشوری با اشاره به نرخ بالای سالمندی در رشت و تاکید بر این مطلب که جوانی جمعیت از کاراترین ابزار قدرت جوامع برای حضور در عرصه های گوناگون جهانی است، اضافه کرد: تحقق جوانی جمعیت از برنامه های مهم دولت سیزدهم در سال های اخیر بوده است.

وی ضمن تاکید بر نقش فرهنگ در تمایل خانواده ها به فرزندآوری و جوان سازی جمعیت، افزود: افزایش جمعیت و فرزندآوری موجب امنیت و اقتدار نظام می شود.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت