دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان
دکتر رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش با حضور در اداره کل نوسازی مدارس با مهندس دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان، دکتر رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ با حضور در اداره کل نوسازی مدارس با مهندس دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان دیدار و گفتگو نمودند.

مهندس علی دقیق در این دیدار با بیان اینکه هماهنگی و همدلی در پیشبرد امور از ضروریات می باشد، افزود: همدلی موجود بین ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس تاکنون آثار و برکات زیادی برای استان به همراه داشته است.

وی با ارائه آماری از روند احداث مدارس در سطح استان ابراز داشت: احداث مدارس ماندگار، مقاوم، زیبا و مطابق با اقلیم و معماری ایرانی اسلامی راهبرد اصلی ما در اداره کل نوسازی مدارس است.

مهندس دقیق ضرورت ساخت مدارس در تراز سند تحول بنیادین را خاطر نشان ساخت و ابراز داشت: ساخت مدارس با شاخص‌ها و استانداردهای تراز سند تحول بنیادین، مهم ترین هدف در توسعه فضاهای آموزشی است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اهمیت استاندارد سازی سامانه های گرمایشی و سرمایشی، یادآور شد؛ باید با افتخار عرض کنم تمامی بخاریهای نفتی و گازی غیر ایمن از مدارس گیلان جمع آوری شده و گیلان در این زمینه جزء استان های برتر و پیشتاز در کشور می باشد.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان