تلاوت قرآن، سبب تازگی روح انسان می شود
تلاوت قرآن، سبب تازگی روح انسان می شود
دکتر آشوبی در مراسم تجلیل از نفرات برگزیده دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت (ع)، در سالن اجلاس ریاست دانشگاه گفت: تلاوت قرآن، سبب تازگی روح انسان می شود.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبدا)،مراسم تجلیل از نفرات برگزیده بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت (ع)،  فعالان و چهره های برتر قرآنی با حضور دکتر محمدتقی آشوبی-  رییس دانشگاه، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جمعی از معاونین  و مدیران ستادی در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد .
دکتر محمد تقی آشوبی- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این مراسم  با اشاره به اینکه تلاوت قرآن، سبب تازگی روح انسان می شود گفت : قدم برداشتن در راه خدا، جاودانگی را به ارمغان می آورد .
وی با اشاره به ابر چالش استان گیلان در زمینه جوانی جمعیت افزود : از فعالان قرآنی انتظار می رود با استفاده از مباحث قرآنی به تبلیغ در این زمینه بپردازند .
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین  از  زحمات و حمایت های دکتر فردین مهرابیان- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و  تلاش های همکاران این معاونت به ویژه شورای قرآن و عترت دانشگاه در راستای برگزاری این مراسم، قدردانی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین علی اسماعیلی- مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با تبریک سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز ازدواج افزود: امروز، روز جشن بزرگ آسمانیان است .
وی با اشاره به اهمیت امر ازدواج، خاطرنشان کرد : کسانی که به قرآن و مفاهیم آن اعتقاد دارند، برای تکمیل دین خود لازم است در جوانی، ازدواج کنند و مطمئن باشند همانطور که خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده است، برکت در زندگیشان جاری می شود.
دکتر فردین مهرابیان- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در ضمن قدردانی از همه کسانی که در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه حضور داشتند و همچنین افرادی که با کسب مقام در این جشنواره ، باعث شدند تا نام این دانشگاه خوش بدرخشد، از زحمات  همکاران  شورای قرآنی که این افراد را یاری کردند، تقدیر کرد و  افزود: قرآن، چراغ راه زندگی انسان هاست و امیدواریم بتوانیم از این دریای بیکران الهی، توشه ای برداریم .
وی در ادامه، ضمن تبریک کسب  هشت رتبه برتر کشوری توسط کاروان قرآنی دانشگاه ، مطالبی در خصوص نقش قرآن در زندگی فردی و اجتماعی انسان ها بیان نمود .
در پایان مراسم، از ۵۰ نفر از برگزیدگان، فعالان و چهره های قرآنی دانشگاه در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت با اهدای لوح سپاس و هدایا،  تقدیر شد
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان