کیفیت حائز اهمیت بوده و می بایست سر لوحه کارها قرار گیرد
کیفیت حائز اهمیت بوده و می بایست سر لوحه کارها قرار گیرد
دکتر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، مهندس سهرابی معاون امور مسکن شهری، مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ومهندس بابایی معاون مسکن شهری بنیادمسکن گیلان از عملیّات اجرایی پروژه‌هایفاز 5 پروژه حضرت فاطمه الزهرا ( 60 واحدی ) رشت، و طرح نهضت ملی مسکن ( 627 واحدی رشت و 36 واحدی بندرانزلی) بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در این بازدید‌ها مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گزارش کاملی از روند اجرایی هر پروژه به صورت جداگانه ارائه نمود و گفت: اجرای با کیفیت کار در کمترین زمان از اهداف اصلی بوده و در این زمینه تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست. وی در خصوص پروژه ۶۲۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن رشت گفت: این پروژه ۶۲۴ واحدی در زمینی به مساحت ۹۴۴۱۸ متر مربع در ۱۴ بلوک طراحی و بصورت بنیاد ساخت در حال احداث می باشد. وی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن تعداد ۱۵۷۴ واحد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اختصاص یافت و تاکنون ۵۶ قطعه در ۱۰ شهر (کیاشهر-لنگرود-صومعه سرا-رودسر-بندرانزلی-رشت-شفت-ماسال-سیاهکل-مرجقل) از اداره راه و شهرسازی استان تملک گردید. دائمی در بازدید از فاز ۵ پروژه حضرت فاطمه الزهرا رشت گفت: این پروژه در زمین به مساحت ۲۸۸۰ متر مربع با مسحات زیربنای ۹۱۴۸ در ۶ بلوک ۵ طبقه ( ۶۰ واحد) در حال احداث است. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه ۳۶ واحدی بندرانزلی افزد: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۸۸۷ متر مریع با زیربنیا کل پروژه ۵۰۰۰ مترمریع به صورت ۶ طبقه روی پیلوت احداث میگردد.

در ادامه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، طرح نهضت ملی مسکن را یک طرح ارزشمند دانست  و افزود: برنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن با حداقل قیمت این واحدها در اختیار متقاضیان قرار گیرد و ابراز امیدواری کرد: با  اجرای این طرح بسیار بزرگ و کم نظیر در حوزه ساخت مسکن شهری بتوانیم خدمت خوبی به اقشار کم درآمد ارائه دهیم. ، دکتر نیکزاد طرح نهضت ملی مسکن را تدبیری مناسب برای ایجاد تعادل نسبی در اقتصاد دانسته و گفت: باید تلاش شود عملیات مربوط به مسکن و طرح‌های ملی مسکن به سمتی برود که بخش تشریفاتی مسکن از بین برود و شاهد نقطه تعادل در اقتصاد کلان باشیم تا مسکن نیز جایگاه خود را پیدا کند.  دکتر نیکزاد اظهار داشت در اجرای پروژه ها کیفیت حائز اهمیت بوده و می بایست سر لوحه کارها قرار گیرد. علیرغم دیدن کمیت ،کیفیت باید رکن اصلی اجرا ها باشد و آنرا ملاک کار دانسته بطورجدی آن را در نظر داشته باشند.وی افزود :سه عامل اصلی در اجرای پروژه ها را که نیازمند کنترل و پیگیری می باشد ،شامل کیفیت درکار و سرعت در انجام و قیمت تمام شده اعلام نمود. در پایان بازدید دکتر نیکزاد با تجلیل از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در اجرای پروژه های طرح اقدام ملی ، نکات لازم برای تسریع در کار را تشریح کرد

  • منبع خبر : بنیاد مسکن گیلان