دیدار و نشست فرماندار شهرستان رودسر با مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان
دیدار و نشست فرماندار شهرستان رودسر با مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان
فرماندار شهرستان رودسر با مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در جلسه مشترک در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام، تخصیص اعتبارات و تجهیز فضاهای آموزشی بحث و تبادل نظر نمودند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی، مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان روز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ با حضور در شهرستان رودسر به همراه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ضمن دیدار و گفتگو با دکتر محمد حیدری فرماندار شهرستان رودسر، در جلسه مشترک در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام، تخصیص اعتبارات و تجهیز فضاهای آموزشی بحث و تبادل نظر نمودند.

مهندس دقیق در این دیدار ضمن تشریح اقدامات نوسازی مدارس در شهرستان رودسر، تاکید کرد: نوسازی مدارس عدالت آموزشی را به عنوان یکی از راهبردهای اصلی  برای رسیدن به یک جامعه متعالی، پویا و توسعه ‌یافته می داند و برای برقراری و تحقق این مولفه مهم تلاش می نماید.

وی ضرورت ساخت مدارس در تراز سند تحول بنیادین را خاطر نشان ساخت و ابراز داشت: ساخت مدارس با شاخص‌ها و استانداردهای تراز سند تحول بنیادین، مهم ترین هدف در توسعه فضاهای آموزشی است.

در ادامه در خصوص تکمیل پروژه های در حال احداث و نیمه تمام، آسفالت محوطه مدارس، استانداردسازی سیستم گرمایشی فضاهای آموزشی، تخصیص اعتبارات، ضرورت جذب مشارکت‌های مردمی و خیّری، تعمیرات اساسی و تجهیز مدارس و مشکلات فضاهای آموزشی بحث و تبادل نظر شد.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان