۱۸ پروژه عمرانی خدماتی لشت نشا به بهره برداری رسید
۱۸ پروژه عمرانی خدماتی لشت نشا به بهره برداری رسید
در دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه عمرانی خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در بخش لشت نشا به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، همزمان با دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر ۳ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در بخش لشت نشا افتتاح شد.

سرپرست فرمانداری رشت در این آیین با تقدیر از همراهی دستگاه‌ها و مردم در اجرای پروتکل‌های بهداشتی، اظهار داشت: با تلاش های دولت اقدامات خوبی در شهرستان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ۳ و نیم کیلومتر از روکش و آسفالت خیابان لشت نشا به فخر آباد امروز به بهره برداری رسید، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیار تومان از محل اعتبارات ملی راهداری و حمل نقل جاده ای افتتاح شد که چندین روستا و بیش ۵۰۰ خانوار از این پروژه بهرمند می شوند.

امام پناهی با تاکید بر اینکه پروژه آسفالت و روکش مسیر زیبار کنار به منطقه آزاد باید در اولویت اجرای پروژه های عمرانی شهرستان قرار گیرد، افزود: ۱۰ پروژه برق با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به صورت همزمان امروز در این بخش افتتاح شد.

سرپرست فرمانداری رشت تصریح کرد: پروژه های عمران و خدمات شهری شهرداریرلشت نشا نیز ۷ پروژه بوده که با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و چهارصد میلیون تومان امروز به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: امروز همچنین با همراهی مسئولین بخش از آخرین اقدامات صورت گرفته پروژه های در حال اجرای دیوار گذاری رودخانه اوشمک رود شهر لشت نشا، تعریض و زیر سازی محور لشت نشا به آستانه اشرفیه و سینمای قدیمی شهر لشت نشا مورد بازدید قرار گرفت.

  • منبع خبر : فرمانداری گیلان