دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی
دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی
محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با حضور در دفترمراجعات مردمی غلامرضا مرحبا نماینده مردم شریف بندر آستارا ضمن دیدار با وی، به گفتگو پیرامون مسائل صنعت برق پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان -در این نشست محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق گیلان گفت: برای خدمت‌رسانی شایسته و مناسب به مردم همراهی و همدلی مشترکین لازمه و اصل مورد نیاز است و امیدواریم با تلاش و کوشش تمامی کارکنان و همگرایی مسئولان و نمایندگان گیلان بتوانیم خدمت رسان مردم شریف استان به بهترین شکل ممکن باشیم.
وی اظهار داشت :رعایت مدیریت مصرف انرژی یک اصل اساسی است که نیاز به همراهی همگانی دارد و بر این اساس صرفه‌جویی بین ۱۰ تا ۱۵ درصدی می‌تواند برای عبور از زمستان امسال بسیار ضروری و موثر باشد.
مهدیزاده اضافه کرد : با توجه به ورود سامانه جدید سرما و ادامه بارش باران و برف و کاهش دما درکل استان، امکان یخ زدگی راههای بین شهری و احتمال اختلال در سوخت رسانی به نیروگاه‌های کشور وجود دارد که این مهم، لزوم صرفه جویی در مصرف گاز و برق را دوچندان می کند .
وی در انتها افزود :مشترکین محترم میتوانند با رعایت نکات ساده از جمله تنظیم دمای وسایل گرمایشی منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد و حذف مصارف غیر ضروری، انرژی کمتری مصرف نمایند و در جهت پایداری شبکه های توزیع برق اینشرکت را یاری رسانند.
نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: بخش توزیع برق به عنوان پیشانی ارتباط با مردم به حمایت بیش از پیش صنعت برق نیازمند است.
وی افزود: نیروهای خدوم شرکت توزیع برق گیلان در تمامی شهرهای استان تحت هر شرایطی همیشه آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌های خود هستند و این موضوع شایسته تقدیر است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت :حاصل دستـرنج تمامی کارکـنان صنعت برق از تولید تا توزیع به صـورت شبانه روزی در اختیار مردم است و تلاش و مساعی افرادی که در این عرصه فعالیت می نمایند بسیار ارزشمند و مقدس است.
مرحبا در ادامه برخی درخواست های مردمی و مطالبات عمومی در حوزه انتخابیه خود را مورد پیگیری قرار داد و گفت :جهت تخصیص اعتبارات لازم برای ترمیم شبکه‌های فرسوده برق باید تلاش جمعی، در کل استان صورت پذیرد و نقش شرکت توزیع برق استان در این زمینه بسیار پررنگ می‌باشد.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان