برگزاری نشست کارگروه مدیریت مصرف انرژی در گیلان
برگزاری نشست کارگروه مدیریت مصرف انرژی در گیلان
جواد لطفی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از تشکیل نشست کارگروه مدیریت مصرف انرژی در فصل سرد با حضور شماری از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان به میزبانی استانداری گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان- وی گفت: باتوجه به تاکیدات شرکت توانیر و  مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور مبنی بر راهبری نشست های مدیریت انرژی در فصل سرد از سوی روابط عمومی استانداری های کشور ، نشست ویژه ای در این زمینه برگزار شد.

لطفی افزود:  در این نشست که با حضور مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه انرژی برگزار شد ، راهکارهای مدیریت موثر در مصرف برق و گاز به منظورعبور بی دغدغه از فصل سرما مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی توزیع برق گیلان گفت: اطلاع رسانی محیطی و تدوین محتوای اثربخش متناسب با ظرفیت فضای مجازی ، بهره مندی از ظرفیت آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز استان در جهت تنویر افکار عمومی و برگزاری جشنواره های فرهنگی با مضمون مدیریت مصرف از موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

وی تصریح کرد: در این جلسه حاضران بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه و درگاه های اطلاع رسانی در فضای مجازی، آموزش های بدو تحصیل برای کودکان و نوجوانان ، تولید محتوای هنری با اثر بخشی بالا و نیز اصلاح قوانین نظام مهندسی ساختمان در حوزه انرژی تاکید کردند.

گفتنی است در سومین نشست شورای راهبردی مدیریت انرژی در گیلان علی بهرامیان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان، محمد بینا معاون روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان بهمراه مدیران و نمایندگان روابط عمومی آب منطقه ای، نیروگاه لوشان، شهرداری رشت، فرمانداری رشت، واحد آموزش صنعت آب و برق، برق منطقه ای، شرکت گاز، اداره کل هواشناسی، سازمان صنعت ، معدن و تجارت و آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان