بازدید میدانی مدیرکل راه وشهرسازی گیلان و نماینده شهرهای رشت و خمام از پروژه تعریض وبهسازی محور سنگر – رشت
بازدید میدانی مدیرکل راه وشهرسازی گیلان و نماینده شهرهای رشت و خمام از پروژه تعریض وبهسازی محور سنگر – رشت
به منظور بررسی از چگونگی وروند پیشرفت طرح تعریض وبهسازی محور سنگر- رشت ، هادی رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی گیلان به همراه دکتراحمدی نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، از این طرح بازدید کردند .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، هادی رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در جریان این بازدید، با اعلام این مطلب که تکمیل این محور بسیار حائز اهمیت است، گفت: طول کلی این پروژه ۵.۷ کیلومتروعرض آن ۱۲ متر می باشد که روسازی ۱.۸ کیلومتر آن در حال انجام است.

وی افزود: عملیات اجرایی این طرح از اوایل تابستان سالجاری آغاز شده ودر حال حاضر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است طی مدت ۳۶ ماه به اتمام برسدکه پس از تکمیل آن، به راه اصلی ارتقاء خواهد یافت.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به اهمیت محورهای ورودی و خروجی رشت درهدایت گردشگران وادامه مسیر به سمت سایر شهرها گفت: نحوه مواجهه نخستین با محورهای ورودی شهرها، از مهمترین عناصر تصمیم ساز مسافران در استفاده از اماکن اقامتی و بازدید از نقاط گردشگری وجاذبه های محیطی بوده و نقش مهمی در اشتغالزایی وتوسعه گردشگری برعهده دارد.

رحمانی با بیان اینکه ساخت مسیرهای ارتباطی از مهمترین شاخصه های توسعه یافتگی مناطق است تصریح کرد: باتلاش همکاران این مجموعه دربسیاری از نقاط استان، پروژه های زیادی  با هدف توسعه زیر ساختهای ارتباطی فعال است تا تردد ایمن و روان برای کاربران جاده ای فراهم آید.

  • منبع خبر : راه و شهرسازی گیلان