فرآورده های جایگاههای سوخت گیلان بیش از۲۰۰۰ بار مورد بازبینی قرار گرفت
فرآورده های جایگاههای سوخت گیلان بیش از۲۰۰۰ بار مورد بازبینی قرار گرفت
در سه ماهه ابتدای سال جاری فرآورده های بنزین و نفتگاز ( گازوئیل) مجاری عرضه سوخت استان گیلان مجموعاً دو هزار و 115 بار توسط واحد مهندسی فرآورده های این شرکت مورد بازبینی و کنترل کیفی قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و به نقل از مجتبی شکوری ، مدیرمنطقه با توجه به ضرورت حفظ استانداردهای صنعتی و جلوگیری از آلودگی فرآورده های نفتی و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مصرف کنندگان و مردم مداری ، جایگاه‌های عرضه سوخت استان از لحاظ کیفی به‌صورت دوره‌ای و موردی ارزیابی می‌شوند .
مدیر منطقه گیلان با اشاره به دو هزار و ۴۲۲ بازدید انجام شده توسط واحد سرویسهای صنعتی افزود : « از این تعداد بازدید دو هزار ۱۱۵ مورد مربوط به کنترل کیفی مجاری عرضه بوده و مابقی مربوط به بازدید از واحدهای صنعتی مصرف کننده است . »
این مقام مسئول ضمن اعلام اینکه  بازدید های مصرف کنندگان عمده و جزء در راستای توزیع سوخت وبر اساس الگوها ‏و سهمیه تعیین شده ، جلوگیری از انحراف فرآورده و فعال بودن واحد تولیدی از لحاظ مصرف و ‏میزان موجودی انجام می شود ،افزود : « از مجموع بازدیدهای انجام شده در سه ماهه ابتدای سال جاری ۳۰۷ مورد مربوط به تعیین سهمیه مصرف کنندگان عمده و جزء می باشد . »
وی با اشاره به اینکه این بازدیدها به طور مستمر و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و حفظ حقوق شهروندی مصرف کنندگان است افزود : « بازدیدهای انجام شده در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، رشدی در حدود شش درصد داشته است . »

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان