آمادگی ۱۸۸ اکیپ عملیات برق جهت مقابله با بحران برف
آمادگی ۱۸۸ اکیپ عملیات برق جهت مقابله با بحران برف
مدیرعامل توزیع برق گیلان با بیان اینکه بیش از ۱۸۸ اکیپ عملیاتی مجهز این شرکت آمادگی کامل جهت مقابله با بحران احتمالی را دارد، گفت: آماده رفع ناپایداری های احتمالی در اثر بارش برف هستیم.

رشتستان – محمدتقی مهدی زاده مدیرعامل توزیع برق گیلان از آماده باش کارکنان و اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع برق استان گیلان برای وقوع بحران برف خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۱۸۸ اکیپ عملیاتی مجهز در سطح استان برای رفع ناپایداری های احتمالی در اثر بارش برف، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.

وی با اشاره به هدف و رسالت اصلی شرکت توزیع برق استان گیلان که همانا افزایش سطح رضایتمندی و مشتری مداری است، افزود: با توجه به صدور اطلاعیه هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دمای هوا و احتمال بارش برف در روزهای آینده این شرکت آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به اجرای طرح های جامع و عملیاتی این شرکت در راستای حفظ و ارتقای شبکه توزیع برق تصریح کرد: از ابتدای سال جاری با تلاش بی شائبه و خالصانه همکاران و شناسایی نقاط حادثه خیز شبکه، افزایش تاب آوری خطوط فشار متوسط در کل استان گیلان به طور مداوم مورد نظر و پیگیری بوده است.

مهدی زاده تاکید کرد: مقاوم سازی شبکه های توزیع، ارتقای قابلیت اطمینان شبکه، انجام تعمیرات پیشگیرانه با هدف ارتقای تاب آوری، رفع کانون های خطرآفرین، بهره گیری از ظرفیت و توان فنی نیروی انسانی شرکت در راستای گسترش تعمیرات و کاهش هزینه ها، اجرای تمرین و مانور آموزشی جهت راهبری و مدیریت اکیپ ها در شرایط سخت و بحرانی از جمله اهداف مهم اجرای طرح های افزایش تاب آوری خطوط فشار متوسط در کل استان می باشد.

  • منبع خبر : شرکت توزیع برق گیلان