پیشرفت ۶۰ درصدی پل در دست ساخت سفیدرود شهرستان رودبار
پیشرفت ۶۰ درصدی پل در دست ساخت سفیدرود شهرستان رودبار
رئیس اداره راه وشهرسازی رودبار از پیشرفت 60 درصدی پل در حال احداث سفیدرود رودبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان گیلان، اشکان گوهری رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان رودبار در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و فرماندار شهرستان رودبار از عملیات ساخت پل سفیدرود این شهرستان گفت: پل سفیدرود رودبار با دو دهنه ۴۰ و۵۰ متری توسط اداره کل راه وشهرسازی در حال ساخت است که پیشرفت فیزیکی آن به ۶۰ درصد رسیده است.
وی افزود: این پل، از پروژه های دارای اولویت استان است که منجیل را به شهر گیلوان و شهرستان طارم در استان زنجان متصل می کند و با اتمام آن علاوه بر کوتاه شدن مسیر دسترسی از ایجاد اختلال در تردد شهروندان در منطقه نیز جلوگیری می شود و در حال حاضر عملیات اجرایی آن در دو سایت محل پروژه و کارخانه سوله سازی در حال ساخت است.
طرح ساماندهی جاده ساحلی شهر رودبار از دیگر پروژه هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۴ درصد بخش غربی و شرقی شهر رودبار را از روی رودخانه سفیدرود به یکدیگر متصل می کند و دارای یک دهانه پل به طول ۸۰ متر با سازه فلزی قوسی در حال انجام است.
گوهری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رودبار در ادامه گزارشی از روند اجرای پروژه ها از شروع تا کنون و همچنین برنامه های این اداره در تکمیل پروژه ها ارائه کرد و به بیان مشکلات و موانع پیش روی اجرای پروژه ها پرداخت. در این بازدید مقرر شد پیگیری و مساعدت ها و تسهیل لازم از مبادی ذیربط برای رفع موانع اجرای پروژه از طریق معاونت امور عمرانی استانداری و فرماندار شهرستان رودبار صورت گیرد.

  • منبع خبر : راه و شهرسازی گیلان