رشد ۷/۱ درصدی مستمری بگیران و ۱/۸ درصدی بیمه شدگان تامین اجتماعی شعبه کوچصفهان
رشد ۷/۱ درصدی مستمری بگیران و ۱/۸ درصدی بیمه شدگان تامین اجتماعی شعبه کوچصفهان
افزون بر 8150 بیمه شده اصلی و 2850 مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود ، بیش از 24000 هزار نفر از جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی در کوچصفهان را تشکیل میدهند .

فیض اله نظری رئیس تامین اجتماعی شعبه کوچصفهان با اعلام این خبر ، اظهار داشت : تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش این شعبه در سال ۱۳۹۹ از ۸۰۰۸ نفر به ۸۱۵۳ نفر افزایش داشته که بیانگر رشدی ۱/۸ درصدی میباشد .

وی با بیان اینکه این رقم در زیرشاخه های مختلف گروههای بیمه ای متفاوت بوده افزود : تعداد بیمه شدگان اجباری مشمول قانون کار در منطقه از ۴۸۸۵ نفر با رشدی ۲/۸ درصدی به ۵۰۲۵ نفر رسیده و در مشاغل آزاد نیز با رشدی ۶/۳ درصدی مواجه بوده ایم که سبب رسیدن تعداد افراد این گروه از ۱۰۶۶ نفر به ۱۱۳۴ نفر گردیده است .

رئیس تامین اجتماعی شعبه کوچصفهان با بیان اینکه کارگران ساختمانی تحت پوشش نیز با رشدی ۵/۳ درصدی از ۶۳۸ نفر به ۶۷۲ نفر افزایش یافته اند خاطر نشان ساخت : خوشبختانه با کاهش ۲۰ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری در سال گذشته ، تعداد مشمولین این تعهد از ۲۳۶ نفر در اسفند سال ۱۳۹۸ به ۱۸۹ نفر در اسفند سال گذشته رسید .

فیض اله نظری همچنین با اشاره به اینکه رشد ۷/۵ درصدی بازنشستگان از ۱۸۷۱ نفر به ۲۰۱۲ نفر در طول یکسال و افزایش ۶/۸ درصدی بازماندگان از ۶۷۳ نفر به ۷۱۹ نفر از عوامل اصلی رشد ۷/۱ درصدی مستمری بگیران کوچصفهان از ۲۶۶۷ نفر به ۲۸۵۷ نفر بوده است ضمن اینکه در این حوزه ۱۲۶ ازکارافتاده را نیز تحت پوشش داریم که نسبت به سال قبل از ۲/۵ درصد رشد برخوردار است .

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد ۲۴۲۸۳ نفر از جمعیت بخش کوچصفهان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند اظهار داشت : طی یکسال اخیر رشد نسبت خروجی ها به ورودی ها سبب کاهش یک دهم درصدی در نسبت پشتیبانی این شعبه بعنوان یک شاخص اساسی در بیمه های اجتماعی گردیده است