برپایی میز خدمت اداره کل تامین اجتماعی گیلان در محل برگزاری نماز جمعه رشت
برپایی میز خدمت اداره کل تامین اجتماعی گیلان در محل برگزاری نماز جمعه رشت
در پنجمین روز از هفته تامین اجتماعی ، به همت اداره کل و پایگاه بسیج شهید فیاض بخش تامین اجتماعی گیلان ، میز خدمت به منظور فرهنگ سازی و معرفی طرح های بیمه ای و پاسخگوئی به سوالات شهروندان ، در محل نماز جمعه رشت برپا گردید .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده ، همزمان با پنجمین روز از هفته تامین اجتماعی ، به همت اداره کل و پایگاه بسیج شهید فیاض بخش این مجموعه ، میز خدمت در محل نماز جمعه رشت برپا و خدمات مشاوره و پاسخگوئی به نمازگزاران ارائه گردید .

کیوان مرتضوی سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان در این میز خدمت ضمن دیدارهای چهره به چهره با بیمه شدگان ، بازنشستگان و کارفرمایان ، هدف از اجرای این میز خدمت را اشاعه فرهنگ بیمه ای ، معرفی طرح های جدید سازمان برای انواع پوششها و تعهدات و پاسخگوئی به سوالات شهروندان دانست .

در این میز خدمت بروشورها و کتابچه های راهنمای تعهدات و خدمات غیر حضوری و تعدادی کتاب مذهبی در بین نمازگزاران توزیع گردید .

شایان ذکر است همسو با این رویکرد و به مناسبت هفته تامین اجتماعی ، در اکثر شهرهای استان میزهای خدمت در محل برگزاری نماز جمعه توسط شعب تامین اجتماعی برپا گردید .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان