آغاز بهره‌برداری از پروژه پارک ابن سینا در منطقه ۵ شهری رشت
آغاز بهره‌برداری از پروژه پارک ابن سینا در منطقه ۵ شهری رشت
به میمنت هفتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار رشت، پارک محله ای ابن سینا با هزینه حدود دو میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی در مراسم بهره‌برداری از پارک محله ای ابن سینا واقع در منطقه ۵ شهری رشت که به همت شهرداری به انجام رسیده؛ با اشاره به لزوم شادابی محیط شهری و افزایش سرانه فضای سبز، اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال و در پاسخ به یکی از مطالبات به حق مردمی برای عدالت در برخورداری، شاهد اجرای طرح‌های خوبی در نقاط مختلف شهری و روستایی رشت بوده ایم.

وی بهبود شرایط زندگی را از وظایف مهم شهرداری ها دانسته و افزود: توجه به گسترش فضای سبز و ایجاد پارک ها، نقش موثری در سلامت روانی و شادابی روحیه شهروندان خواهد داشت.

امام پناهی با ذکر این مطلب که در نیاز سنجی مناطق مختلف شهری و با توجه به وجود دانشگاه آزاد و مجتمع‌های مسکونی در این محدوده، ایجاد پارک ابن سینا اقدامی مناسب و بجا بوده است، گفت: افزایش تعداد پارک های محله علاوه بر آماده نمودن فضایی سالم برای استفاده اهالی، نقش موثری در کنترل و کاهش آلودگی های مختلف زندگی شهری داشته و با استفاده روزانه ساکنین از آن، موجبات همگرایی بیشتر اهالی در جهت رونق و آبادانی محلات رافراهم می آورد.

گفتنی است پارک محله ای ابن سینا واقع در پل طالشان، به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع و هزینه‌کرد قریب به دو میلیارد تومان؛ با جدول گذاری، پیاده روسازی، ایجاد فضای سبز و نصب روشنایی، نرده و مبلمان مناسب، آماده استفاده همشهریان عزیز گردیده است.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت