هفته جهانی رشت را برگزار می کنیم
هفته جهانی رشت را برگزار می کنیم
محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت صبح پنج شنبه 7 دی ماه 1402در همایش بزرگترین رویداد خوراک کشور در رشت در مکان تالار مرکزی این شهر با تبریک آغاز هفته رشت اظهار کرد: به تمامی مسوولان کشوری و همچنین میهمانان خارجی از جمله سفیر کشور قزاقستان و رایزن اول کشور ترکیه و خبرنگاران داخلی و خارجی و دیگر مدعوین عزیز در این مراسم حضور دارند خیر مقدم عرض می کنم و این حضور پُر شور در هفته رشت وظایف ما را در راستای توسعه این شهر فرهیخته سنگین تر می کند.
 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت صبح پنج شنبه ۷ دی ۱۴۰۲ در همایش بزرگترین رویداد خوراک کشور در رشت در مکان تالار مرکزی این شهر با تبریک آغاز هفته رشت اظهار کرد: به تمامی مسوولان کشوری و همچنین میهمانان خارجی از جمله سفیر کشور قزاقستان و رایزن اول کشور ترکیه و خبرنگاران داخلی و خارجی و دیگر مدعوین عزیز در این مراسم حضور دارند خیر مقدم عرض می کنم و این حضور پُر شور در هفته رشت وظایف ما را در راستای توسعه این شهر فرهیخته سنگین تر می کند.
وی با بیان اینکه رشت شهر اولین ها و بهترین ها است افزود: رشت را نباید صرفا به خوراک ،صنایع دستی، آب و هوای خوب و مناظر زیبایش شناخت ، بلکه بزرگترین ویژگی رشت مردمان خوش طینت و گشاده روی رشتی است که در تمام جهان زبانزد هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه خونگرم بودن و مهربانی مردمان رشت از جمله مباحثی است که گردشگران را به تکرار حضور در این شهر ترغیب می کند بیان کرد: از تمامی خبرنگاران و سفرای عزیزی که در این رویداد بزرگ حضور دارند تقاضا دارم تا پیام صلح و دوستی مردمان شهر فرهیخته رشت را به مردمان کشورهایشان اعلام کنند .
کارگرنیا با اشاره به اینکه ما منتخبین مردم رشت به همراه شهردار این شهر در تلاشیم تا رشت را به جایگاه واقعی اش برسانیم افزود: ما قصد داریم با تعاملات سازنده هفته رشت را به هفته جهانی رشت تبدیل و برگزار کنیم .
وی با بیان اینکه سردار بزرگ استکبار ستیز شهید میرزا کوچک خان جنگلی که اسطوره بزرگ مردمان رشت و ایران است گفت: رشت اسطوره های بزرگ فراوانی دارد و همه ما فرزندان دیار بزرگ مرد استکبار ستیز هستیم که در دفاع از حق آماده و مقابله با ظالم پای کار ایستاده ایم.
  • منبع خبر : شهرداری رشت