تأکید استاندار بر اجرای هرچه سریع‌تر برنامه‌های مرتبط با تکمیل و توسعه راه‌های گیلان
تأکید استاندار بر اجرای هرچه سریع‌تر برنامه‌های مرتبط با تکمیل و توسعه راه‌های گیلان
نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم اجرای هرچه سریع‌تر برنامه‌های مرتبط با توسعه راه‌های استان در راستای تکمیل حلقه اتصال دهنده کریدور شمال – جنوب تأکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی  در دیدار مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، خواستار اجرای هرچه سریع‌تر برنامه های مرتبط با تکمیل و توسعه راه‌های استان شد و گفت: مشکلات زیرساختی آزادراه رشت – قزوین یکی از مواردی است که انتظار برطرف شدن آنها را داریم.
وی تکمیل خط ریلی رشت – کاسپین را دارای اهمیت خواند و آن را حلقه اتصال دهنده کریدور شمال – جنوب عنوان کرد.
استاندار گیلان دیدار استانداران و مجمع نمایندگان استان های شمالی با رئیس جمهوری و تأکید آیت الله دکتر رئیسی بر اهمیت راه آهن رشت – آستارا را یادآور شد و خواستار برنامه ریزی و اهتمام وزارت راه و شهرسازی برای انجام این خط ریلی شد.
خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت‌وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور نیز در این دیدار با اشاره به پروژه های حوزه راه در گیلان، طرح های با اهمیت از جمله باقی‌مانده آزادراه قزوین – رشت و راه آهن را دارای پیشرفتی مناسب عنوان کرد.
وی راه آهن رشت – آستارا را نیز دارای اهمیت خواند و خواست موضوعات تملک اراضی و تأمین مصالح در استان، رسیدگی شوند تا پروژه ها با سرعت بیشتری به سرانجام برسند.
  • منبع خبر : استانداری گیلان