سرعت‌بخشی و افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم مطابق با الگوی مدیریت جهادی
سرعت‌بخشی و افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم مطابق با الگوی مدیریت جهادی
استاندار گیلان سرعت بخشی و افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم مطابق با الگوی مدیریت جهادی و انقلابی را مورد تأکید قرار داد و گفت: خلف‌وعده مدیران در تحویل پروژه‌‌ها به مردم، پذیرفتنی نیست.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی ظهر روز جمعه در جلسه شورای اداری و بررسی مشکلات شهرستان لنگرود با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام بویژه شهیدان این شهرستان اظهار داشت: باید در سایه همدلی، مدیران خدمات شایسته به مردم ارائه دهند.
وی حضور در جمع مردم ، گفت وگو با آنان و بازدید میدانی از مشکلات را امری مهم دانست که کارگزاران دولت به تأسی از آیت الله دکتر رئیسی رئیس‌جمهوری باید آن را وجهه همت قرار دهند و ادامه داد: آحاد جامعه باید بتوانند درد دل های خود را بی واسطه  به مسئولان بیان کنند.
وی انجام کار شبانه روزی و سرعت در ارائه خدمات به مردم را مصداق مدیریت جهادی و انقلابی خواند  و گفت: با مدیرانی که کارهای محوله را به‌موقع به مردم تحویل ندهند و در این خصوص خلف وعده کنند، مطابق با قانون برخورد می کنیم.
دکتر عباسی سرعت بخشی به افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم را مورد تأکید قرار داد و گفت: بایستی از حداکثر ظرفیت برای خدمت شایسته به ولی نعمتان انقلاب استفاده شود.
وی با اشاره به مشکلات شهرستان که امروز از بخشی از آنها بازدید کرد، گفت: انتظار دارم مدیران مربوطه با همت عالی و کار جهادی، نسبت به رفع مشکلات در بخش های مختلف از جمله طرح های هادی روستایی، آب کشاورزی، گردشگری، راه های روستایی، برق و … اقدامات لازم را انجام دهد.
وی خواستار ارائه هرچه سریع‌تر طرح جامع بندر چمخاله شد و با اشاره به اینکه از ابتدای حضور در گیلان به عنوان استاندار، پنجره واحد سرمایه گذاری برای تسهیل در جذب سرمایه گذاران با رویکردی جدید گشوده شده، اظهار داشت: هیچ عذری از مدیران برای کوتاهی در پذیرش و جذب سرمایه گذاری،  پذیرفته نیست.
وی افزایش ظرفیت تولید در راستای اشتغالزایی را یک ضرورت دانست و گفت: کشاورزی در لنگرود ، مزیت نسبی این شهرستان است که باید فعال و صنعت ابریشم نیز احیاء شود.
استاندار گیلان با تصریح اینکه نباید هیچ مدیری در شهرستان بدون هماهنگی استانی، تغییر کند، بیان داشت: مدیرانی که از نظر شاخص های ارزیابی مدیریتی، در وضعیت مطلوبی هستند،  به کار خود ادامه دهند البته تغییر مدیران در راستای سیاست های دولت در عرصه های سیاسی و اجتماعی، امری بدیهی است.
دکتر عباسی پس از این جلسه، در نماز عبادی سیاسی جمعه لنگرود حضور یافت.
  • منبع خبر : استانداری گیلان