جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر بهزیستی گیلان برگزار شد
جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر بهزیستی گیلان برگزار شد
صبح روز بیست و یکم مرداد ماه؛ نشست شورای امربه معروف و نهی از منکر بهزیستی گیلان با حضور محمدمهدی صدیقی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان و هیئت همراه، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان، معاونین و سایر اعضای شورا در سالن اجتماعات دکتر خزائلی اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان در این نشست سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل سازمان ضمن تشریح خدمات سازمان بهزیستی عنوان کرد: کارکنان بهزیستی با خدمت رسانی متعهدانه به دنبال ایجاد شرایط مناسب برای نیازمندان و مددجویان هستند . همواره تلاش می کنند تا در مسیر انجام وظایف انسانی و اخلاقی گام بردارند.

وی خدمت رسانی به مددجویان را یکی از راه های عمل به واجبات و اخلاقیات اسلامی  برشمرد و گفت : فعالیت و خدمت رسانی دلسوزانه و صادقانه در بهزیستی و رسیدگی به نیازهای های مددجویان نمونه ی بارز عمل به اخلاقیات اسلامی است که در این مسیر بهزیستی گیلان با لطف خدا و همت کارکنان عملکرد قابل قبولی از خود در زمینه خدمت رسانی به مددجویان و ترویج مسائل امر به معروف و نهی از منکر داشته است.

در ادامه این نشست محمدمهدی صدیقی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان نیز با بیان اینکه خدمت رسانی در بهزیستی در زمره کارهای الهی محسوب می شود اظهار داشت: اصل خدمتگزاری در نهادهایی همچون بهزیستی منطبق و سازگار با سیره انبیا و ائمه اطهار است و کارکردن در چنین نهاد خمت رسانی موهبتی از جانب خدا می باشد که شامل حال کارکنان این سازمان شده است.

وی با اشاره به توطئه های ساختار شکنانه ی دشمنان در جهت تخریب دین و نظام اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان امروز با نشانه گرفتن فرهنگ عفاف و حجاب نورانیت دین و اسلامیت نظام را نشانه گرفته اند که لازم است در این زمینه تمامی متولیان امر اعم از مسئولین دستگاه های اجرایی اقدامات موثری را صورت دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان بر لزوم رفتار مسئولیت پذیرانه نسبت به اعضای خانواده و سایر آحاد جامعه تاکید کرد و گفت: پیشانی نگاه دشمن نوجوانان و جوانان هستند و اگر با رفتارهای ساختار شکنانه مقابله نشود دچار عواقب جدی خواهیم شد.

وی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش و و اشاعه فرهنگ جهاد تبیین را از موارد راهبردی اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و افزود: کلید واژه جهادتبیین که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح گردید می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات امروز جامعه باشد که این عمل با الگوپذیری از فرهنگ عاشورایی می بایست در هر نقطه و هر موقعیتی صورت پذیرد.

 همچنین در پایان این نشست احکام صادره از سوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان به حجت الاسلام حمید نادم دبیر و سایر اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر بهزیستی گیلان اعطا شد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان