اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق گیلان در حالت آماده باش قرار گرفتند
اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق گیلان در حالت آماده باش قرار گرفتند
محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از آماده باش کارکنان و اکیپ‌های عملیاتی اینشرکت باتوجه به نفوذ تدریجی توده هوای بارش زا به منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان – وی اظهار داشت: عطف به اعلام سازمان هواشناسی استان مبنی برنفوذ تدریجی توده هوای بارش زا به منطقه و گذر جریانات ناپایدار از امروز تا اواسط هفته آینده در گیلان، با برگزاری جلسات کاری و تعیین اعضای کمیته بحران و همچنین با تجهیز امورهای اجرایی، شرکت توزیع نیروی برق گیلان آمادگی کامل با مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان تاکید کرد: بیش از ۱۶۸ اکیپ عملیاتی در سطح استان برای رفع ناپایداری های احتمالی حادث شده، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.

مهدیزاده گفت: با توجه به گستردگی شبکه فشار ضعیف و متوسط در استان طرح های تاب آوری و جایگزینی شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار با شناسایی و رفع عیب نقاط قابل بهبود و حادثه خیز شبکه، با سرعت و جدیت درحال اجرا است تا در زمان بحران شاهد کمترین میزان ناپایداری در شبکه های توزیع برق  باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان تاکید کرد: مقاوم سازی شبکه های توزیع، ارتقای قابلیت اطمینان شبکه،انجام تعمیرات پیشگیرانه با هدف ارتقای تاب آوری،رفع کانون های خطر آفرین ، بهره گیری از ظرفیت و توان فنی نیروی انسانی شرکت در راستای گسترش تعمیرات و کاهش هزینه ها، اجرای تمرین و مانور آموزشی جهت راهبری و مدیریت اکیپ ها در شرایط سخت و بحرانی از جمله اهداف مهم اجرای طرح جهادی افزایش تاب آوری خطوط فشار متوسط در کل استان می باشد.

وی افزود:  با توجه به شرایط ویژه  تامین گاز نیروگاههای برق، مشترکان می توانند  با مدیریت مصرف  فصل سرد سال را با روش های بسیار ساده مثل خاموش کردن حداقل یک لامپ اضافه ، کم کردن روشنایی پارکینگ  آپارتمانها  و کاهش یک درجه ای وسایل گرمایشی در پایداری مصرف انرژی مثل همیشه همکاری کنند تا تمام هم استانی های ارجمند و مشترکین اینشرکت در فصل پیش رو، از خانه ای گرم و روشن بهره مند شوند.

محمد تقی مهدیزاده در انتها تصریح کرد: راحت‌ترین  و سریع‌ترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن برق من است که از طریق سایت اینشرکت به آدرس www.gilanpdc.ir   و یا کافه بازار قابل دسترس است.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان