برگزاری نشست معلمان منتخب گیلان با وزیر آموزش و پرورش و استاندار
برگزاری نشست معلمان منتخب گیلان با وزیر آموزش و پرورش و استاندار
پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛

استاندار گیلان مجاهدت‌های شبانه‌روزی معلمان، مدیران و فرهنگیان برای جلوگیری از وارد آمدن آسیب جدی به نظام تعلیم و تربیت از زمان شیوع کرونا تا کنون را موجب سربلندی و مباهات خواند.

به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع صبح امروز (پنجشنبه) در نشست با معلمان منتخب گیلان در حضور دکتر محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، از تلاش‌های مجدانه معلمان به ویژه در سال تحصیلی گذشته و جاری که با چالش‌ها، آسیب‌ها و دشواری های ناشی از کرونا همچون بخش های دیگر مواجه بودند؛ قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه به واسطه مجاهدت‌های شبانه‌روزی معلمان، مدیران و فرهنگیان، آموزش هرگز تعطیل نشد، گفت: مدت زمانی که این عزیزان برای پیشگیری از آسیب جدی به نظام تعلیم و تربیت در این مدت صرف نموده و نیز در ادامه تا پایان شیوع بیماری اهتمام دارند؛ بیشتر از سنوات گذشته است که مایه سربلندی و مباهات شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش گیلان به نقش اثرگذار فرهنگیان فهیم و آگاه در کنار انجام وظایف خطیر خود در آگاهی بخشی عمومی و ترویج فرهنگ رعایت دستورالعمل های بهداشتی و سلامت جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: معلمان عزیز استان علیرغم قرارداشتن در شرایط سخت و دشوار برخی شهرستان‌ها به واسطه شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن، دست از ایفای نقش معلمی نکشیدند که ستودنی است.
وی ابراز امیدواری کرد که نتایج این تلاش‌های خالصانه و دلسوزانه به ارتقاء کیفیت آموزشی و نتایج مطلوب در آزمون پایان سال تحصیلی و کنکور سراسری منجر شود.
در این نشست شش نفر از معلمان منتخب استان به نمایندگی از جامعه فرهنگیان به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و دغدغه ها پرداختند.