رزمایش طرح نظارت بر سوخترسانی نوروزی در انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت انجام شد
رزمایش طرح نظارت بر سوخترسانی نوروزی در انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت انجام شد
امروز بیستم اسفند ماه، طرح سراسری نظارت بر سوخترسانی نوروزی با شعار ، سوخت ،تلاش و آبادانی همزمان با سراسر کشور در انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : این طرح با هدف تامین و نظارت بر سوخترسانی مطلوب و پایدار در پایان سال و آمادگی برای استقبال از مسافران نوروزی انجام شد .

 مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ،در راس هیاتی از مسئولین و کارکنان شرکت در اجرای طرح حضور یافت و طی مصاحبه ای فرایند توزیع سوخت و نظارت بر سوخترسانی  درگیلان را با توجه به حجم بالای مسافرپذیری استان در نوروز، ارائه کرد .
طرح نظارت بر سوخترسانی نوروزی از جمله طرحهای روابط عمومی ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با شعار محوری ” مردمداری ، مرام ما ” برنامه ریزی و با همت روابط عمومیهای مناطق اجرا شد  .
مریم پورنصراله ، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان نیز در این باره گفت:” تلاش شبانه روزی و بی وقفه کارکنان پخش فرآورده های نفتی در راستای ماموریت سازمانی شرکت ،تامین ، نگهداشت و توزیع سوخت در تمام ایام سال مثال زدنی است اما در ایام تعطیلات این تلاش مضاعف است و لازم است که این تلاش،به نحو مطلوبی اطلاع رسانی شود . “

مصاحبه ۴
مصاحبه نوروزی ۳
مصاحبه نوروزی ۲
مصاحبه نوروزی ۱

  • منبع خبر : شرکت نفت گیلان