برگزاری بیش از ۷۲ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در شرکت گاز استان گیلان
برگزاری بیش از ۷۲ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در شرکت گاز استان گیلان
شرکت گاز استان گیلان در راستای افزایش سطح دانش کارکنان و به تبع آن بهره وری سازمان، در نیمه اول سال جاری بیش از 72 هزار نفر ساعت دوره آموزش برگزار نموده است.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان  حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر برگزاری ۷۲ هزار و ۲۹۶ نفر ساعت دوره آموزشی برای پرسنل رسمی، قراردادی و پیمانکاری اظهار داشت: با وجود شیوع ویروس کرونا این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳ برابر شده که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

مهندس اکبر تعداد شرکت کنندگان در این کلاس ها را در حدود ۴ هزار نفر دوره عنوان کرد و گفت: این دوره ها با موضوعات مختلفی همچون اصول به کارگیری دستگاه های اندازه گیری و کالیبراتور، ممیزی ISO45001، حفاظت کاتدی، مدیریت کربن، مدیریت دانش، قانون مبارزه با پولشویی و آیین نامه های اجرایی و تفکر استراتژیک برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه هدف اصلی از اجرای مستمر دوره های آموزشی ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان و به تبع آن افزایش بهره وری در سازمان می باشد، بیان کرد: سنجش اثربخشی دوره های آموزشی در سه سطح واکنش، یادگیری و رفتار بررسی می گردد.

وی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی همزمان با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: به علت اهمیت مبحث آموزش و ضرورت ادامه روند دوره های آموزشی، تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری لازم به منظور استفاده از آموزش مجازی تهیه و مستقر شده است.

مهندس اکبر  در خاتمه از برنامه این شرکت برای برگزاری دوره های آموزشی گسترده در زمینه های صلاحیت حرفه ای کارکنان، ارزیابی و نیازهای شغلی از طریق مجازی خبر داد.