همایش مجازی ”یاد سردار دلها در گیلان برگزار می شود
همایش مجازی ”یاد سردار دلها در گیلان برگزار می شود
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان،

به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و به مناسبت فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، همایش مجازی یاد سردار دلها با سخنرانی رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار کشور روز شنبه (۱۳دی) برگزار می شود.

 همایش مجازی “یاد سردار دلها” همزمان با روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و جمعی از همرزمان آن شهید والا مقام در بستر فضای اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می شود.
در این همایش مجازی که به سخنرانی سرهنگ پاسدار عباس بایرامی، رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار کشور بصورت ارتباط ویدیویی همراه خواهد بود، دو تن از شعرای مطرح استان نیز به شعرخوانی با مضمون شهادت خواهند پرداخت. همچنین معرفی کتابهای شاخص با موضوع مدافعین حرم بخش دیگری از این ویژه برنامه به مناسبت شهادت سردار دلها خواهد بود.
گفتنی است این برنامه ویژه ساعت ۱۰ روز شنبه (۱۳دی) بصورت زنده از طریق شبکه مجازی اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی https://www.skyroom.online/ch/gilanpl/gilanpl  در دسترس علاقمندان به ادبیات مقاومت و پایداری و شیفتگان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد بود. علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می بایست پس از ورود بر روی گزینه میهمان کلیک کنند.