بازدید فرماندار رشت از بیمارستان ۱۷ شهریور
بازدید فرماندار رشت از بیمارستان ۱۷ شهریور
فرماندار رشت ضمن عیادت از کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان ۱۷شهریور، از اقدام خیرخواهانه در ایجاد محیطی شاد برای کودکان بستری در این بیمارستان تقدیر کرد.
به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی فرماندار رشت به اتفاق دکتر جلال برشان رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، صبح امروز از  بیمارستان ۱۷ شهریور رشت بازدید و از کودکان مبتلا به سرطان این بیمارستان عیادت کرد.
فرماندار رشت در حاشیه این بازدید با تقدیر از اقدام ارزشمند موسسه خیریه طنین شادی در جهت نصب کاغذ دیواری کارتونی و ایجاد فضای محیطی شاد برای  کودکان مبتلا به سرطان، گفت: وظیفه همه ما است تا به شکرانه سلامت خویش، به دنبال دستگیری و کمک به افراد بیمار به ویژه این کودکان باشیم.
رئیس شورای بهداشت و درمان شهرستان رشت استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه سلامت را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: با توجه به نقش محوری بیمارستان ۱۷شهریور رشت در درمان بیماری های کودکان در سطح استان گیلان و حتی استان های همجوار، ضروری است امکانات و تجهیزات این بیمارستان ارتقاء یابد.
مهندس فتح اللهی همچنین با اهدای گل و تقدیرنامه از زحمات پرستاران این بیمارستان، تقدیر کرد.
گفتنی است با همت جوانان موسسه خیریه طنین شادی، در راستای کمک به روحیه کودکان سرطانی،  بخش سرطان بیمارستان ۱۷ شهریور رشت  با کاغذ دیواری شاد و فانتزی، آذین داده شده است.
  • منبع خبر : فرمانداری رشت