مدیر پخش فرآورده های نفتی گیلان با فرماندار شهرستان لنگرود دیدار کرد
مدیر پخش فرآورده های نفتی گیلان با فرماندار شهرستان لنگرود دیدار کرد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، مجتبی شکوری ضمن بازدید در راستای آمادگی نواحی و جایگاههای عرضه سوخت از مجاری عرضه شهرستان لنگرود ، با محمدرضا جلالی ، فرماندار این شهرستان نیز دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : طی این نشست که صبح روز یکشنبه ۲۲ مرداد در فرمانداری انجام شد ؛ از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان  و مجموعه کارکنان پخش فرآورده های نفتی استان  به ویژه ناحیه لاهیجان برای تامین و توزیع بی دغدغه و به موقع سوخت تقدیر شد  .
در این دیدار مدیر منطقه بر الزام استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه  طبق بند (ح) تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲  و همچنین درخصوص ساماندهی گاز مایع ( LPG ) در گیلان و لزوم ثبت نام درسایت توسط متقاضیان و تراکنش دریافت سوخت در شرکت های موزع تاکید کرد .
همچنین در این نشست مقرر شد برای جلوگیری از اختلال در سوخترسانی و حل مشکلات در بخش کشاورزی نسبت به راه اندازی یک باب فروشندگی دیگر در شهرستان لنگرود اقدام و نسبت به فعالیت مستمر جایگاههای سی ان جی در این شهرستان نیز اقدام شود .
در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی از تعدادی جایگاه در شهرستان لنگرود ( قاسم پور و کاظمی ) بازدید به عمل آمده وضعیت سوخت رسانی مورد بررسی مدیر منطقه قرار گرفت .
گفتنی است که ناحیه لاهیجان شامل شهرستان های (لاهیجان،آستانه اشرفیه ،سیاهکل و لنگرود ) دارای ۳۷ جایگاه ( ۲۶ باب بنزین ونفتگاز و ۱۱ باب سی ان جی ) می باشد و از این تعدد ۱۲ باب آن در شهرستان لنگرود بوده که با نظارت رئیس ناحیه عرضه شبانه روزی سوخت در آنها به طور مطلوب انجام می شود  .

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان