عیادت استاندار گیلان و سرپرست فرمانداری رشت از جانباز ۷۰ درصد اسماعیل قربانی
عیادت استاندار گیلان و سرپرست فرمانداری رشت از جانباز ۷۰ درصد اسماعیل قربانی
همزمان با هفتمین روز شهادت امام حسین علیه السلام، استاندار، سرپرست فرمانداری رشت و رئیس مجمع نمایندگان گیلان از جانباز سرافراز ۷۰ درصد آقای اسماعیل قربانی در رشت عیادت کردند.

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ اسدالله عباسی استاندار  ظهر (پنجشنبه) با همراهی کیا عاشوری سرپرست فرمانداری رشت، سید علی آقازاده رئیس مجمع نمایندگان گیلان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سرپرست فرمانداری رشت، با حضور در منزل آقای اسماعیل قربانی از جانبازان ۷۰ درصد مرکز استان عیادت کرد و با وی که به دلیل شدت جراحات باقیمانده از جنگ تحمیلی در بستر بیماری است و خانواده قربانی، گفت و گوی صمیمانه داشت.

استاندار گیلان در این دیدار با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان گفت: به محضر یکی از علمداران ولایت رسیده ایم، کسانی که تمام وجودشان را در مسیر ولایت و آسایش مردم تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

وی دیدار با جامعه و خانواده های معزز شاهد و ایثارگر را فرصتی ارزشمند برای بهره مندی از وجود نازنین شان برشمرد و از این الگوهای نجیب ایران اسلامی خواست تا برای عظمت و مجد اسلام و مسلمین و موفقیت بیش از پیش ایران اسلامی و دولت مردمی و انقلابی دعا کنند.

جانباز ۷۰ درصد آقای اسماعیل قربانی سال ۱۳۶۵ در منطقه مهران، صالح آباد به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت