کارفرمایان بدهکار دارای بدهی تقسیطی تبدیل به حال شده میتوانند از تمهیدات جدید سازمان بهره مند گردند
کارفرمایان بدهکار دارای بدهی تقسیطی تبدیل به حال شده میتوانند از تمهیدات جدید سازمان بهره مند گردند
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در مصاحبه اختصاصی با صدا و سیمای مرکز گیلان ، شرایط و ضوابط بخشنامه جدید سازمان در زمینه امکان تقسیط مجدد بدهی های تقسیطی تبدیل به حال شده که با هدف حمایت از کارفرمایان و واحدهای تولیدی انجام گرفته است را تشریح نمود .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد در این مصاحبه با بیان اینکه شرایط تقسیط بدهی برای کارفرمایان مدیون با ضوابط مقرر همواره در سالیان متمادی فراهم بوده است افزود : با توجه به اینکه برخی از واحدهای تولیدی صنعتی به دلیل بحرانها و مشکلات بعضاً در انجام تعهدات خود در قبال پرداخت اقساط در سررسید مقرر با تنگنا مواجه و تاخیر در این امر سبب تبدیل به حال شدن دیون معوق میگردید ، با هدف مساعدت با این گروه از کارفرمایان و درراستای سیاستهای اقتصادی موجود برای حمایت از عرصه های تولیدی امکان تقسیط مجدد اینگونه بدهی های تبدیل به حال شده فراهم گردید .

وی با اشاره به مصوبه اخیر که در تاریخ دوم مردادماه امسال صورت گرفته ، اذعان داشت : کارفرمایانی که تا قبل از این تاریخ دارای بدهی تبدیل به حال شده هستند میتوانند تا پایان اسفند ۱۴۰۱ و برای یکبار نسبت به تقسیط مجدد اقدام نمایند .

علی حسین نژاد اخذ گواهی معتبر از مراجع ذیصلاحی همچون شورای تامین ، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد بحران استان از مستندات لازم برای بهره مندی این فرصت برشمرد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در پایان اظهار داشت : کافرمایان متقاضی میتوانند درخواست های خود را به همراه مدارک به شعب اجرایی در سراسر استان تحویل نمایند .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان