مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به جهت گرامی داشت روز ۹ دی بیانیه ای صادر کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به جهت گرامی داشت روز ۹ دی بیانیه ای صادر کرد.
بیانیه عباس علیزاده،مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به مناسبت روز 9 دی

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در گذر ایام و طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، برهه های حساس و سرنوشت سازی وجود داشته است که عمق انگیزه های معنوی حضورمردمی وعظمت روح الهی  نهفته درآن چنان ژرف بوده است که نه تنها تبدیل به حماسه ای ماندگارگردیده است بلکه همچون نسیمی روح بخش، برای بعضی همراهان این قافله بزرگ که احیانا گرد و غبار غفلت و فراموشی آنان را از اهداف اولیه و اصلی انقلاب دور کرده است، روح معنوی حرکت های مردمی ملت ایران را دوباره متجلی ساخته و بسان یک صیقل ناب، دوباره این اهداف بلند را برای همگان شفاف و نمایان کرده است. یکی از این مناسبت های بزرگ و به یادماندنی که تجلی بصیرت و رجوع به اهداف الهی و بنیادین انقلاب می باشد، بی شک حماسه نهم دی ماه است.

خداوند بزرگ را شاکریم که گیلان در ۸ دی و در کل کشور ۹ دی ماه شاهد حماسه باشکوهی توسط مردم بودیم و با لطف کریمانه خود، این مقطع از عمر ما را در زمانی قرار داد که پرچم اسلام و جمهوری اسلامی به دست فقیهی فرزانه، شجاع و خداترس قراردارد و نور ولایت او در دل تک تک ما متجلی گردیده است. جامعه کار و تلاش نیز به عنوان عضوی ازپیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدا به رهبرفرزانه انقلاب همواره در عرصه خدمت رسانی پیشگام بوده و افتخار خود را انجام بالاترین فریضه و معروف الهی، یعنی خدمت خالصانه به هموطنان عزیز به شمار می آورند و سعادت دنیا و آخرت را نیز در تبعیت محض از مقام مقدس ولایت فقیه که همان استمرار حرکت انبیاء الهی است، می دانند.

اینجانب باگرامیداشت حماسه به یادماندنی ۸ و ۹ دی ماه که روز بصیرت نام نهاده شده است، ضمن توصیه به تلاش توام با بصیرت درعرصه خدمت برای کلیه جامعه کار و تلاش استان عزیز و سربلندم و همچنین مردم شریف کشورمان آرزوی سلامتی، توفیق وعزت روزافزون دارم.