رئیس بنیاد شهرستان رضوانشهر از برنامه های دهه فجر خبر داد
رئیس بنیاد شهرستان رضوانشهر از برنامه های دهه فجر خبر داد
حقیقی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رضوانشهر :خون مطهر شهدا درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران را برای همیشه جاودانه و بیمه کرد.
محسن حقیقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،ویژه برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر سال ۹۹  را اعلام کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رضوانشهر از برنامه های پیش رو در دهه فجر خبر داد و گفت:دهه فجر امسال فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است.
حقیقی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رضوانشهر افزود:خون مطهر شهدا درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران را برای همیشه جاودانه و بیمه کرد.
حقیقی در ادامه افزود:دهه فجر امسال با همه سالها فرق دارد و باید از همه سالها پرشکوهتر برگزار شود و این پیامی بود که سردار حاج قاسم سلیمانی برای ما داشت.سردار دلها با شهادتش قبل از دهه فجر تمام ملت را بیدار کرد و این پیام را داشت که ملت ما باید امسال خیلی پرشکوتر وارد صحنه شود و این انقلاب را حفظ کنند و آمریکای جنایتکار را از صفحه روزگار محو کنند.
وی بابیان اینکه برنامه‌های این ایام با توجه به شیوع ویروس کرونا،بایستی با محوریت حفظ سلامت ایثارگران، خانواده‌های معظم شان و همکاران انجام گیرد افزود:فراگیر بودن و گستردگی برنامه‌ریزی برای گرامیداشت مطلوب جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،استفاده بهینه از این فرصت گران‌بها برای تبیین دستاورد و کارآمدی نظام مقدس دینی است.
رئیس بنیاد رضوانشهر در ادامه افزود:برنامه های دهه فجر امسال با نام یاد شهدا آغاز و افتتاح هر برنامه و پروژه در دهه فجر با نام یک شهید انجام می شود.
محسن حقیقی مسئول کارگروه کمیته ایثارگران و ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر رضوانشهر با اشاره به  تبلیغات محطیی در سطح شهرستان و تزئین محل اداره و تعویض کلیه پرچمهای گلزار های شهدا،ارسال پیامک تبریک و برگزاری مراسم یادواره های شهدا،برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی و برگزاری محفل انس با قرآن،اعزام پیام آوران ایثار به (مدارس،دانشگاه ها،حوزه علمیه)نواختن زنگ انقلاب(با رعایت دستورالعملهای بهداشتی)،برای خانواده های معظم شهدا وایثارگران و تجدید میثاق با شهیدان اظهار داشت:آئین مهمانی لاله ها((عطر افشانی،غبارروبی و گلباران)) مزار شهدا بطور همزمان در رضوانشهر و بخش های این شهرستان عصر پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه در گلزار شهدا برگزار می گردد.
وی اظهار کرد:با توجه به رعایت دستورالعملهای بهداشتی در خصوص بیماری کرونا،طبق برنامه ریزی،دیدار از خانواده های معظم شهدا وایثارگران توسط مسئولین در دهه مبارک فجر برگرار گردد.
رئیس بنیاد رضوانشهر گفت:ضمن تدارک ویژه برنامه های دهه فجر به دنبال تقویت جلوه های فرهنگی ایام الله دهه فجر و فراهم سازی زمینه مشارکت ایثارگران در برگزاری ویژه برنامه ها با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم.