زمان آزمون نهایی دوره های آموزشی پاییز ۹۹ وی‍ژه کتابداران اعلام شد
زمان آزمون نهایی دوره های آموزشی پاییز ۹۹ وی‍ژه کتابداران اعلام شد
به دنبال اتمام دوره‌های آموزشی «‌مشاوره کتابدار: آشنایی با ناشران ایرانی کودک و نوجوان» و «مجموعه دوره‌های مهارت‌های اخلاقی» در تقویم آموزشی الکترونیکی پاییز ۱۳۹۹ نهاد، زمان آزمون نهایی و آخرین مهلت ارسال تمرین پایانی دوره‌های مذکور از سوی دفتر پ‍ژوهش و آموزش نهاد اعلام شد.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان بر این اساس، آزمون دوره «مشاوره کتابدار: آشنایی با ناشران ایرانی کودک و نوجوان»، روز سه شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹،‌ از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر برگزار می شود. این آزمون تنها یک بار برگزار می شود و هر فرد تنها یک بار اجازه شرکت در آزمون را دارد. نمره آزمون ۵۵درصد از نمره نهایی دوره بوده و باقی نمره به حضور به موقع همکاران در کلاس ها اختصاص یافته است؛ همکاران برای شرکت در آزمون باید سامانه آموزش نهاد به نشانی  amoozesh.iranpl.ir  را در مرورگر کروم جستجو کنند.

در صورت وجود سوال و لزوم رفع اشکال در حین آزمون، همکاران می توانند از طریق تماس با کارشناسان آمار و پژوهش استان‌ها و ارسال پیام در سامانه آموزش حداکثر تا یک ساعت قبل از اتمام آزمون، اقدام کنند.

لازم است کاربرانی که با پیامِ «اتصال سیستم شما به شبکه/ اینترنت برقرار نمی‌باشد» در پایین صفحه سؤالات آزمون مواجه می شوند، موضوع را پیش از اتمام آزمون به کارشناس آموزش آمار و پژوهش استان اعلام کنند.

همچنین آخرین مهلت ارسال تمرین پایانی دوره های «مهارت‌های اخلاقی: تغییر زندگی با تغییر انگاره‌ها» و «مهارت‌های اخلاقی: برادران دروغین؛ دو رفتار به هم مانسته، یکی فضیلت و دیگری رذیلت» روز یکشنبه ۱۸ آبان ماه  و «مهارت‌های اخلاقی: پندهای بیهوده؛ چیستی، پیامدها و راهکارهای مقابله» روز یک‌شنبه ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

تمرین نهایی این دوره ها باید به صورت فردی انجام و در یکی از قالب‌های word یا PDF ارسال شود. ارسال تمرین از طریق بخش «پروژه» در سمت چپ صفحه کلاس مربوطه، امکان پذیر است.