اجرای پویش مشق مهر در استان گیلان
اجرای پویش مشق مهر در استان گیلان
سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان از اجرای "پویش مشق مهر" به مناسبت آغاز سال تحصیلی خبر داد و گفت: هدف از این طرح جلب مشارکت های مردمی به منظور تهیه لوازم التحریر و اقلام مورد نیاز برای تحصیل دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی گیلان –  سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل این سازمان خاطر نشان کرد: بعد از دوسال تحصیل دانش آموزان در فضای مجازی با اقدامات دولت در اجرای واکسیناسیون همگانی برای مبارزه با بیماری کرونا ، با اعلام ریاست محترم جمهور، دانش آموزان به صورت حضوری در مدارس حضور خواهند یافت و در این راستا بهزیستی برای شروع سال تحصیلی و برای حمایت از دانش آموزان تحت پوشش خود که از اقشار کم برخوردار جامعه می باشند اقدام به برگزاری “پویش مشق مهر” با شعار “مهر پایان ندارد” کرده است.

خدمت بین دانا افزود: همواره برگزاری پویش ها در مقاطع مختلف و در مناسبت های گوناگون باعث شده کمکهای مشارکت جویانه مردم خیّر و نیکوکار به صورت هدفمند جمع‌آوری و در میان مددجویان بهزیستی توزیع گردد.

وی با اشاره به پویش هایی همانند پویش سین سخاوت برای عید نوروز ،پویش ولایت در هنگام عید غدیر تا عید قربان، پویش ماه رمضان برای حمایت معیشتی از خانواده ها در ماه رمضان و دیگر پویش ها اذعان داشت: با اتکا به مردم نیکوکار که همواره در مواقع حساس در کنار بهزیستی برای خدمت به هموطنان نیازمند بوده‌اند توانستیم امکانات خوبی را برای اقشار تحت پوشش فراهم سازیم.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اعلام اینکه تمامی موسسات خیریه تحت نظارت و ادارات و مراکز دولتی آماده دریافت کمک های مردمی می باشند شماره حساب ۴۱۵۲۰۳۴۵۴۱۵۲۹۹۴۴ مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان نزد بانک مرکزی و کد دستوری از طریق موبایل #۵۰۰*۶۶۵۵* با عنوان (مشق مهر) را برای دریافت کمک های نقدی اعلام نمود.

وی در پایان تصریح کرد: کمک های مردمی در ابتدای سال تحصیلی قطعاً باعث شور و نشاط در میان فرزندان خانواده های نیازمند می گردد اما همواره در طول سال تحصیلی نیز با اعتبارات دولتی و کمک های نیکوکارانه در کنار این کودکان و فرزندان خواهیم بود وتمام تلاشمان را خواهیم نمود تا دانش آموزان تحت پوشش از آموزش جا نمانده و مراتب تحصیلی خود را طی نمایند.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان