جلب رضایت خانواده های شهدا، موجب خشنودی خداوند است
جلب رضایت خانواده های شهدا، موجب خشنودی خداوند است
استاندار گیلان در دیدار با خانواده معظم شهید مهدوی که با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در روستای پاپکیاده انجام شد جلب رضایت خانواده های شهدا، موجب خشنودی خداوند دانست.

به گزارش ایثار گیلان، دکتر اسدالله عباسی روز جمعه به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با خانواده معظم شهید مهدوی دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و نثار درود و صلوات به روان پاک آنان، شهدا را الگوهایی جاودانه برای همه اعصار و دوران خواند و پاسداشت آنها را یک ضرورت عنوان کرد.
دکتر عباسی با تبریک سالروز میلاد حصرت زینب که الگوی فداکاری است؛ ایثار و از خود گذشتگی را درس بزرگ شهیدان ذکر کرد و گفت: جلب رضایت خانواده های شهدا، موجب خشنودی خداوند است و راه قرب الهی، از همین مسیر می گذرد.
وی راه عزت را، گام نهادن در مسیری که شهدا پیموده اند، دانست و گفت: دیدار با خانواده معظم شهیدان و گرامیداشت یاد آنان، انرژی مضاعفی به ما برای خدمت به مردم می‌دهد.
استاندار گیلان با اشاره به ادامه جنگ دشمنان علیه مردم و نظام اسلامی ایران که امروز در قالب جنگ نرم و فرهنگی جلوه گر شده، گفت: باید نسل جوان را با درس های بزرگی که شهدا داده اند، آشنا کنیم.

  • منبع خبر : بنیاد شهید گیلان