پیام تقدیر مدیرعامل هلال‌احمر گیلان از خدمات تیم تخصصی درمانی جمعیت استان در نجف اشرف
پیام تقدیر مدیرعامل هلال‌احمر گیلان از خدمات تیم تخصصی درمانی جمعیت استان در نجف اشرف
طی پیامی مدیرعامل هلال‌احمر گیلان از خدمات تیم تخصصی درمانی جمعیت استان در نجف اشرف تقدیر به عمل آورد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی هلال احمر گیلان ؛ در پیام مدیر عامل آمده است:

بنام خدا

پزشکان و امدادگران معزز داوطلب ، اعضای محترم کادر درمان و همکاران محترم جمعیت هلال احمر گیلان (حاضر در تیم اعزامی‌به عملیات اربعین حضرت ابا عبدا… )

سلام علیکم

 

حضرت امام صادق(ع) میفرمایند:

از خدا برای زوار جد شهیدم و برای آنها که به خاطر پذیرفتن فرمان اهل بیت(ع) و نیز خشمگین نمودن دشمنان ایشان، از مال خود انفاق کرده و بدن‌های خود را در این مسیر (مسیر زیارت امام) به زحمت می اندازند، طلب عفو و رحمت می‌کنم.

همانگونه که مستحضرید زیارت قبر مطهر امام حسین(ع) دارای فضیلت بسیار است ولی دایره شمول فضایل موصوف محدود به زائران کربلا نبوده بلکه کسانی که به هر شکل و با هر توانی، برای خدمت به ارادتمندان آن حضرت کمر همت بسته‌اند نیز در تمامی فضیلت های زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) شریک هستند.

شما برادران و خواهران عزیز در زمرهٔ خادمان واقعی امام حسین(ع) و از گروه کسانی هستید که به یقین در فضیلت و ثواب حرکت عظیم اربعین حسینی شریک بوده اید چرا که در راه خدمت رسانی به زائران آن حضرت به صورت شبانه روز تلاش نموده و در این مسیر واژه ی خستگی را بی معنا نمودید.

 

اینجانب ضمن تشکر خاضعانه و تقدیر از زحمات و تلاش های بی ریا و عاشقانه شما بزرگواران در راه تحقق حرکت عظیم و با شکوه اربعین و همچنین خدمت بی منت به زائران محترم از خداوند منان سلامتی، سعادت، بهروزی و پیروزی شما و خانواده بزرگوارتان را مسئلت دارم. ان شاءالله در سایه توجهات حضرت حق و عنایت آقا امام زمان (عجل) هر سال توفیق حضور در این راه مقدس یارمان باشد.

 

هادی سلیمی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان

  • منبع خبر : هلال احمر گیلان