دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با امام جمعه و فرماندار شهرستان رضوانشهر
دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با امام جمعه و فرماندار شهرستان رضوانشهر
محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان ضمن بازدید از امور توزیع برق رضوانشهر به نشست و گفتگو با حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه و سید نادر صفوی فرماندار این شهرستان پرداخت.

به گزارش پایگانه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی توزیع برق گیلان-در این نشست حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد تاکید کرد: توفیق خدمت رسانی به مردم، موهبتی گرانبها و فرصتی مغتنم است و از خلال آن رحمت الهی واقع می شود، از این رو واجب تمام مسئولین و کارکنان دولت در جلب رضایت مردم تلاش حداکثری داشته باشند.
همچنین سید نادر صفوی فرماندار رضوانشهر ضمن تشکر از زحمات مجموعه توزیع برق گیلان گفت: با توجه به وسعت شهرستان ، افزایش جمعیت و همچنین وجود شرکت های بزرگ صنعتی از جمله شرکت چوکا، شهرک صنعتی سکام و سد شفارود و…  ، نیاز به زیرساخت برقی پایدار ضرورت دارد.
همچنین محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان نیز در این دیدار گفت: مدیریت هوشمند سازی مصرف در سطح استان شروع شده است که تمام تلاش ما این است که از اعمال خاموشی به مردم جلوگیری شود و همچنین از مردم انتظار داریم با مدیریت مصرف خود (کاهش مصرف) به صنعت برق کمک کنند و از امتیازات تشویقی شرکت توزیع برق بهره مند شوند.
وی ضمن قول مساعد به خواسته های فرماندار رضوانشهرگفت: ۴۷ میلیارد ریال جهت اصلاح خط ۲۰ کیلوولت پره سر و همچنین ۲۵ میلیارد ریال برای تبدیل شبکه به کابل خودنگهدار در سال ۱۴۰۱ رضوانشهر و همچنین از طرح جهادی کابل خودنگهدار ۱۸۰ کیلومتر به شهرستان اختصاص داده شد.
مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن ارائه عملکرد و برنامه ها برای شهرستان رضوانشهر و پره سر تاکید کرد: نقاط آسیب پذیر استان و مناطق کم برخوردار در الویت خدمت رسانی هستند تا بتوانیم عدالت خدمت رسانی را تحقق ببخشیم.
گفتنی است ناصر پورامینی مدیر توزیع برق شهرستان رضوانشهر نیز طی این نشست ها و بازدیدها حضور داشته و خلاصه ای از مجموعه اقدامات و برنامه های تدوین شده این امور را مورد ارائه قرار داد.
همچنین در ادامه با توجه به حضور و بازدید میدانی فرماندار رضوانشهر به اتفاق مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از روستای کوهستان بالای بخش پره سر در خصوص رفع مشکل برق روستا، ضمن درخواست مهندس صفوی جهت رفع ضعف برق روستای مذکور، مدیر عامل توزیع برق گیلان ۲ کیلومتر کابل خودنگهدار جهت برطرف شدن مشکل اهالی روستا اختصاص داد.

  • منبع خبر : توزیع برق گیلان