برگزاری آئین معارفه رئیس جدید تامین اجتماعی شعبه شفت
برگزاری آئین معارفه رئیس جدید تامین اجتماعی شعبه شفت
طی حکمی از سوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، حسن صالح پور بعنوان سرپرست جدید شعبه شفت منصوب گردید.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، با توجه به نائل گردیدن محمد ولیزاده رئیس تامین اجتماعی شعبه شفت به افتخار بازنشستگی در پایان سال ۱۳۹۹ ، طی حکمی از سوی علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، در آغازین روز کاری سال ۱۴۰۰ ، حسن صالح پور مسئول امور بازرسی شعبه صومعه سرا بر اساس شاخصهای سازمانی از قبیل ارزیابی آزمون مدیران آینده ، سوابق و تجربیات و … بعنوان سرپرست جدید شعبه شفت منصوب گردید .

حسن صالح پور دارای مدرک کارشناسی ارشد و بیش از ۲۰ سال سابقه سازمانی بوده و مسئولیت امور بازرسی در شعب شفت ، فومن و صومعه سرا را در کارنامه شغلی خود داراست .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در مراسم معارفه صالح پور ، با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و شادکامی و موفقیت برای تمامی همکاران ، از زحمات و تلاشهای صادقانه محمد ولیزاده در سالهای خدمت قدردانی نموده و بازنشستگی را تولدی دوباره و مقطعی نوین از زندگی برای حرکت در مسیر رشد و بالندگی بیشتر و فرصتی برای انجام علاقه مندی های شخصی و رسیدگی به امور خانواده برشمرد .

وی با بیان اینکه انتصابات جدید در عرصه مدیران بصورتی منسجم و با استانداردهای کانون ارزیابی سازمان و با تکیه بر نتایج آزمون علمی مدیران آینده و ویژگی های شخصیتی و تجارب و سوابق همکاران انجام میگردد ، حرکت در راستای استقرار شایسته سالاری و بهره گیری از نیروهای توانمند را اولویت این مهم دانسته و اظهار داشت : وجود نیروهای مستعد و همتراز با قابلیتهای کیفی در سطح استان ، انتخاب را دشوار مینماید ولی تلاش میکنیم با تکیه بر پرونده عملکردی و ارزیابی های کارشناسی نسبت به انتخاب افراد حسب امتیازات اخذ شده اقدام نمائیم .

مدیرکل تامین اجتماعی استان با اشاره به بومی بودن صالح پور و اشراف کامل وی بر شرایط اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی شهرستان ، اظهار امیدواری نمود با همکاری و همراهی تمامی همکاران ، موفقیتهای خوبی در حوزه های امور سازمانی در منطقه حاصل گردد .

وی ، در این آئین با تاکید بر ضرورت مشارکت تیمی و حمایت از رئیس جدید ، انجام درست امورمحوله بر اساس شرح وظایف تخصصی را بهترین حمایت در مسیر تحقق اهداف برشمرده و با بیان اینکه تکریم مخاطبان برای ما یک اصل تلقی میگردد ، افزود : کار ما خدمت است و با هر پست و سمتی که باشد تفاوتی نمیکند و اصول اخلاقی باید محور فعالیت اداری قرار گیرد .

علی حسین نژاد با اشاره به اینکه بنابر روایات و احادیث ، هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست ، ایام اشتغال به کار را فرصتی طلایی برای جلب رضایت الهی و بندگان دانست .

حسن صالح پور رئیس جدید شعبه شفت نیز در این نشست ضمن قدردانی از اعتماد صورت گرفته از سوی تیم مدیریتی استان ، همراهی همکاران برای تحقق برنامه های سازمانی را خواستار و همت در جهت تامین منابع لازم برای ارائه تعهدات مطلوب ، تلاش بمنظور ارتقاء رتبه های شعبه و خدمت خالصانه به جامعه هدف را از مهمترین اهداف و خط مشی کاری خود اعلام نمود .

در پایان این مراسم ضمن اهداء لوح سپاس و تجلیل از خدمات محمد ولیزاده ، حکم انتصاب حسن صالح پور به ایشان تنفیذ گردید .