جلسه شورای معاونین بهزیستی گیلان برگزار شد
جلسه شورای معاونین بهزیستی گیلان برگزار شد
ظهر روز دوازدهم بهمن ماه، در ادامه ی سفر دو روزه محمدمهدی امیری رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور به استان گیلان، جلسه شورای معاونین بهزیستی گیلان با حضور وی و سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان، معاونین و روسای دوایر ستادی در سالن اجتماعات دکتر خزائلی اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در این نشست محمدمهدی امیری رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور در نشست شورای معاونین بهزیستی گیلان با تاکید بر دستور ویژه رئیس جمهور مبنی بر بازدید میدانی از فعالیتهای ادارات عنوان کرد: با توجه به دستور ویژه رئیس جمهور بازدید از فعالیتهای ادارات در جهت رفع موانع و مشکلات در دستور کار قرار گرفت تا بتوانیم در قالب پیشنهادات برای حل مشکلات تصمیمات جدی و موثر اتخاذ کنیم.

وی در ادامه نحوه صحیح رفتار کارکنان با مراجعین را متکی بر اطلاعات به روز کارکنان دانست و گفت: کارکنان برای انجام صحیح امور اداری ابتدا می بایست دانش خود در زمینه کاری را افزایش دهند تا در نهایت منتج به رفع موانع و تسریع در کار ارباب رجوع گردد.

وی در پایان ضمن رضایت از عملکرد بهزیستی گیلان در نحوه پذیرش و ارائه خدمات به مددجویان به بیان راهکارهایی در خصوص چگونگی فرآیند پذیرش و نحوه برخورد روانشناسانه با مددجویان پرداخت و بر لزوم آموزش مددکاری به کارکنان و ارائه صحیح گزارشات به مسئولین مربوطه جهت خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد.

در این نشست مدیرکل بهزیستی گیلان نیز ضمن خوشامدگویی به رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور و هیئت همراه، راهکارهای وی را از نکات کلیدی جهت پیشبرد اهداف سازمانی برشمرد و بر اجرای صحیح دستورالعمل و موازین قانونی و سازمانی تاکید کرد.

همچنین در پایان این نشست محمدمهدی امیری رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور به منظور رضایت از عملکرد بهزیستی گیلان با اهدای لوح سپاس از مدیرکل ، معاونین و روسای دوایر ستادی بهزیستی گیلان قدردانی کرد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان