حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در جمع کلاس اولی‌ها
حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در جمع کلاس اولی‌ها
صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ همزمان با آغاز سال تحصیلی «کلاس اولی‌ها» مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان به همراه مهندس سیداحمد قدسی خورسند معاون مشارکت های مردمی با حضور در دبستان الزهرا ناحیه یک رشت و بازدید از پروژه مشارکتی سرکار خانم اعظم نظری، در آئین جشن شکوفه ها این دبستان شرکت نمودند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی گیلان، وی با حضور در جمع دانش آموزان اول ابتدایی، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، برای تمامی دانش آموزان ایران زمین، آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

مهندس دقیق با بیان اینکه دانش آموزان با ارزش ترین سرمایه هر کشوری می باشند، افزود: همکاران ما در اداره کل نوسازی مدارس تلاش می کنند برای این سرمایه های ارزشمند فضای آموزشی مناسب، محیطی آرام و پر نشاط فراهم کنند.

وی در جمع همکاران این واحد آموزشی ضمن تحسین مشارکت اولیاء در اداره این مدرسه، بر لزوم افزایش تعامل بین اولیاء مدرسه و اولیاء دانش‌آموزان تاکید نمود.

 مدیرکل نوسازی مدارس در پایان با بیان اینکه آینده ایران در گرو تلاش دانش آموزان است، تصریح نمود: رسالت آموزش و پرورش در توسعه همه جانبه کشور مهم و حیاتی بوده و این نهاد از مهمترین مولفه‌های تاثیر گذار در روند توسعه پایدار در کشور‌ها به حساب می‌آید.

گفتنی است پروژه مشارکتی توسعه فضای آموزشی دبستان الزهراء با یک کلاس درس توسط اداره کل نوسازی مدارس استان با مشارکت ارزشمند خیر ارجمند سرکار خانم اعظم نظری در دبستان فوق در حال اجرا می باشد.

  • منبع خبر : اداره کل نوسازی گیلان