تاکید دکتر سالاری بر اتمام پروژه های عمرانی حوزه سلامت گیلان
تاکید دکتر سالاری بر اتمام پروژه های عمرانی حوزه سلامت گیلان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست شورای فنی دانشگاه بر اتمام پروژه های عمرانی در آستانه بهره برداری و همچنین تشدید نظارت ها جهت حفظ کیفیت مصالح این سازه ها، تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبدا)، صبح امروز نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جمعی از معاونین و مدیران ستادی در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
دکتر ارسلان سالاری،  در این نشست، با اشاره به تداوم پیگیری های بی وقفه برای اتمام پروژه های فنی و عمرانی دانشگاه، اظهار کرد: بسیاری از پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیشرفت قابل توجهی دارند و باید فرایند اجرایی آنها سرعت بگیرد.
وی با تاکید بر حفظ کیفیت مصالح ساختمانی در اجرای پروژه های عمرانی و فنی دانشگاه، افزود: با توجه به اینکه بودجه های عمرانی کاهش پیدا کرده، احتمال استفاده از مصالح ساختمانی نامرغوب وجود دارد، از این رو  در این راستا، باید نظارت ها تشدید شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اتمام تعدادی از پروژه های عمرانی، گفت: برخی از پروژه هایی که فرایند احداث آن به اتمام رسیده، باید به صورت موقت تحویل گرفته شود تا نسبت به تجهیز و راه اندازی آنها اقدام شود.
دکتر سالاری همچنین به پروژه های مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)سپاه اشاره کرد و افزود: طی نشستی  با فرمانده کل سپاه، سردار سرلشکر سلامی نیز تاکید  بر کیفیت بالا و ماندگاری پروژه های مشترک حوزه سلامت گیلان با سپاه ، تاکید کرد.
وی با بیان اینکه منابع مالی لازم برای اتمام پروژه های در دست ساخت دانشگاه علوم پزشکی گیلان از هر طریق ممکن باید تامین شود، تصریح کرد: تاکنون با پیگیری های مستمر و توجیه منطقی وضعیت بهداشت و درمان استان، وضعیت زیرساخت ها بهبود  یافته و  از این پس نیز باید با تلاش شبانه روزی از ظرفیت های ملی جهت پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی بهره بگیریم.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان