اقدام اداره کل تامین اجتماعی گیلان به عنوان طرح برتر سازمانی مورد تجلیل قرار گرفت
اقدام اداره کل تامین اجتماعی گیلان به عنوان طرح برتر سازمانی مورد تجلیل قرار گرفت
در جریان همایش سراسری مدیران تامین اجتماعی کشور ، اجرای طرح بازرسی ویژه ( تیمی ) کارگاهی اداره کل گیلان به عنوان یکی از طرح های برتر برگزیده و مورد تجلیل قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، طرح بازرسی ویژه ( تیمی ) کارگاهی اداره کل تامین اجتماعی گیلان در زمره طرح های برتر کشوری در همایش سراسری مدیران تامین اجتماعی معرفی و از کیوان مرتضوی مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان تجلیل گردید .

بر این اساس طرح بازرسی ویژه کارگاهی تامین اجتماعی گیلان که با هدف شناسایی شاغلین فاقد پوشش بیمه ای و صیانت از حقوق جامعه کارگری و جلوگیری از فرارهای بیمه ای انجام پذیرفت از تیرماه سالجاری آغاز و تاکنون با ثبت حدود ۱۸۰۰ بیمه شده همراه بوده است .

کیوان مرتضوی با تاکید بر اینکه در طرح مذکور با بهره گیری از بازرسین کارگاهی خبره شعب در قالب تیمی ، علاوه بر واحدهایی همچون رستورانها ، مجموعه های گردشگری ، هایپرمارکتها ، مطب های پزشکی ، سردخانه ها ، کارواش ها و … در تعدادی از شهرها ، کارگاههای جدید و کشفی نیز شناسایی و ثبت کد گردیده اند اظهار داشت : برنامه های تدوین شده در جهت تداوم و تقویت این بازرسی ها در تمام استان طراحی شده است .

شایان ذکر است طرح مذکور در قالب پوستر مقاله نیز در همایش سراسری مدیران تامین اجتماعی ارائه گردید .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان