تجلیل مدیرکل بهزیستی گیلان از آزادگان شاغل در بهزیستی گیلان
تجلیل مدیرکل بهزیستی گیلان از آزادگان شاغل در بهزیستی گیلان
صبح روز بیست و ششم مرداد ماه ، همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان طی نشستی صمیمانه از آزادگان شاغل در اداره بهزیستی استان گیلان تجلیل به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان ؛ سید مهدی خدمت بین دانا در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ، این روز را روزی ارزشمند و پر از احساسات معنوی دانست و گفت: رشادتها و استقامت آزادگان غیور، موضوعی است که همواره برای تمامی مردم ایران قابل احترام است و تجلیل و تقدیر از این غیور مردان نباید مختص به یک روز و زمان خاص باشد بلکه شایسته است تا در تمامی روزها مورد تجلیل و قدردانی قرار بگیرند.

مدیرکل بهزیستی گیلان؛ امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون رشادتهای آزادگان، ایثارگران و تمامی کسانی که خالصانه جان خود را تقدیم ارزشهای اسلامی کردند برشمرد و افزود: ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس هیچگاه از یاد مردم قدرشناس ایران اسلامی نخواهد رفت و بر خود می بالیم که در کنار آزادگان سرافراز ایران اسلامی خدمتگزار خوبی برای مردم عزیز باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از سوی مدیرکل بهزیستی گیلان، لوح سپاس و هدایایی به رسم تجلیل و تقدیر به آزادگان شاغل در اداره بهزیستی گیلان اهدا شد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان