بررسی وضعیت ارتباطی استان گیلان در نوروز ۱۴۰۱ در آخرین جلسه شورای مدیران استان
بررسی وضعیت ارتباطی استان گیلان در نوروز ۱۴۰۱ در آخرین جلسه شورای مدیران استان
جلسه ای با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان و سایر مدیران و نمایندگان ادارات تابعه وزارت در استان و اپراتورهای تلفن همراه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ، این جلسه با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان و سایر مدیران و نمایندگان ادارات تابعه وزارت در استان و اپراتورهای تلفن همراه برگزار شد.

فرزاد توکلی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان در خصوص اهمیت کیفیت و پایداری ارتباطات در زمان تعطیلات نوروز و ارائه خدمات در این ایام به بهترین نحو را ضروری برشمرد و افزود: با توجه به شرایط حال حاضر و ورود مسافران و گردشگران نوروزی در روزهای پایان سال به استان، امیدواریم اپراتورهای تلفن همراه با برنامه ریزی این مهم را به نحو شایسته انجام دهند.

وی با اشاره به لزوم پایداری شبکه به خصوص در ایام نوروز با استقرار سایت های BTS سیار توسط اپراتورهای تلفن همراه در مبادی ورودی استان به خصوص نقاط پرتردد استان گفت: اپراتورهای تلفن همراه و شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت باید برای مواردی همچون نحوه دسترسی به دیزل های سیار، لجستیک، مراکز روستایی و برقراری ارتباط همچون سالیان گذشته برنامه ریزی نموده و موارد باید از سوی دستگاه ها به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام گردد تا در راستای ارائه سرویس ها و خدمات ارتباطی مورد نیاز مردم خللی ایجاد نگردد.

در ادامه جلسه یداله حسنی مدیریت مخابرات منطقه گیلان ضمن بیان جزییات برنامه ریزی های انجام شده در جهت ارائه خدمات ارتباطی بهتر در ایام نوروز گزارشی از وضعیت ارتباطی مراکز مخابراتی در سطح استان ارائه نمود .

  • منبع خبر : مخابرات گیلان