برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا و عزاداری ابا عبدالله حسین(ع) در اداره کل نوسازی مدارس گیلان
برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا و عزاداری ابا عبدالله حسین(ع) در اداره کل نوسازی مدارس گیلان
صبح پنجشنبه ۱۳ مردادماه 1401 با حضور کارکنان نوسازی مدارس استان گیلان مراسم پرفیض زیارت عاشورا در نمازخانۀ این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا… الحسین (ع) و یاران باوفایش، مراسم پرفیض و معنوی زیارت عاشورا به همراه مداحی ذاکران اهل بیت(ع) صبح روز پنجشنبه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۱ با حضور مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، معاونین، جمعی از کارکنان و آقای دکتر نمک فروش از خیرین مدرسه ساز کشوری در محل نمازخانه اداره کل با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلیمن حاج سیدجواد میرحاتمی در این مراسم با تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و ٧٢ تن از یاران با وفایش، روایات و احادیثی را در شان و منزلت ابا عبدالله الحسین، مقام و منزلت آن امام همام بیان نمود.

وی در ادامه در خصوص اهمیت امر به معروف و نهی ازمنکر و پیام عاشورا مطالبی را بیان نمود.

حجت الاسلام و المسلیمن حاج سیدجواد میرحاتمی با اشاره به جایگاه و فلسفه امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه و تکلیف همگانی است.

شایان ذکر است پس از قرائت زیارت عاشورا همکاران اداره کل نوسازی مدارس گیلان در سوگ سید الشهداء و یاران وفادراش به عزاداری پرداختند.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان